Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?

Vlindertje
Vlindertje

Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?  Vip31110

Registratiedatum : 25-06-16
Reputatie : 27
Aantal berichten : 9
Punten : 2958

Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?  Empty Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?

Bericht van Vlindertje ma 15 aug 2016, 22:35

Oproep steunbewijs,

Mijn vraag betreft of er mensen die vervelende ervaringen hebben met  ambulant hulpverlener Robert Roefs uit Bussum en omstreken zijn?
Het betreft de instelling Vivium waar hij nu werkt, daarvoor heette het thuiszorg gooi en vechtstreek.
Ik zou er heel erg geholpen mee zijn, met alle reacties en ervaringen die er eventueel zijn.

Met vriendelijke groet, vlinder.

Gonnie
Gonnie

Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?  Ambass10

Registratiedatum : 26-07-16
Reputatie : 270
Aantal berichten : 137
Punten : 3356

Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?  Empty Re: Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?

Bericht van Gonnie ma 15 aug 2016, 23:14

Ik kan je hierbij niet helpen, Vlindertje.
Heel veel succes met deze zoektocht.

Liefs Gonnie

Admin
Admin

Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?  Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21742

Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?  Empty Re: Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?

Bericht van Admin ma 15 aug 2016, 23:45

Goede oproep @Vlindertje  Duim omhoog

Vanwege die vage blokkade op FB kan ik even niets delen, maar morgenavond moet dat weer opgelost zijn, daarna zal ik hem voor je delen op FB en Twitter, je kunt dit zelf ook alvast doen..

En @Gonnie als je wilt help je al enorm door ook deze oproep voor Vlindertje te willen delen op je sociale netwerken.. #Samensterk dames ♥️

Liefs,  Kom maar
Tonny Kamper

Gonnie
Gonnie

Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?  Ambass10

Registratiedatum : 26-07-16
Reputatie : 270
Aantal berichten : 137
Punten : 3356

Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?  Empty Re: Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?

Bericht van Gonnie di 16 aug 2016, 08:31

Hoe zet ik dit op fb?
Puur kopiëren en plakken op mijn tijdlijn?

Admin
Admin

Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?  Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21742

Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?  Empty Re: Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?

Bericht van Admin di 16 aug 2016, 12:50

Gonnie schreef:Hoe zet ik dit op fb?
Puur kopiëren en plakken op mijn tijdlijn?

Ja, de url van het bericht bovenin de adresbalk kopiëren @Gonnie 
en die dan plakken op je tijdlijn  Knipoog

Gonnie
Gonnie

Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?  Ambass10

Registratiedatum : 26-07-16
Reputatie : 270
Aantal berichten : 137
Punten : 3356

Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?  Empty Re: Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?

Bericht van Gonnie di 16 aug 2016, 17:46

gedaan Knipoog

Vlindertje
Vlindertje

Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?  Vip31110

Registratiedatum : 25-06-16
Reputatie : 27
Aantal berichten : 9
Punten : 2958

Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?  Empty Re: Oproep, heeft iemand vervelende ervaringen met hulpverlener robert roefs?

Bericht van Vlindertje zo 21 aug 2016, 13:02

Lief dat jullie het zo delen, Dank daarvoor. :")

Samen sterk! <3

  • Reageren

Het is nu vr 29 maa 2024, 00:34