Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

OPROEP: Wie wil er een stem laten horen bij instanties of in de Media wanneer erom gevraagd wordt?

Admin
Admin

OPROEP:  Wie wil er een stem laten horen bij instanties of in de Media wanneer erom gevraagd wordt? Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21743

OPROEP:  Wie wil er een stem laten horen bij instanties of in de Media wanneer erom gevraagd wordt? Empty OPROEP: Wie wil er een stem laten horen bij instanties of in de Media wanneer erom gevraagd wordt?

Bericht van Admin di 18 apr 2017, 16:59

OPROEP:
Wie wil er haar/zijn stem laten horen bij instanties of in de Media wanneer daar om gevraagd wordt?

TOELICHTING:
We zijn het laatste jaar zo veel gegroeid, dat we nu in de kijker zijn gekomen bij instanties en Media..
Ik heb al diverse malen van hen het verzoek gehad of ik lotgenoten ken die hun verhaal willen vertellen om aan een programma daarover deel te nemen, of om vragen te beantwoorden ten behoeve van een onderzoek op dit gebied.. Ik heb dit steeds af gehouden, want ik geef onder géén enkel beding gegevens van onze leden uit handen tenzij de leden daar uitdrukkelijk toestemming voor hebben gegeven!!

Maar zou het niet mooi zijn als jij wel bereid bent om je stem te laten horen dat ik hen dan naar jou kan verwijzen? Je moet wel lotgenoot én lid zijn van ons forum, maar dat is een fluitje van een cent en geheel gratis, zonder verplichtingen.. http://www.nederlandheelt.nl/register

Je krijgt dan op ons forum de status van Ambassadeur, zodat ik weet wie er wel en wie er geen prijs op stelt om in te gaan op zo'n verzoek..
Uiteraard kun jij altijd nog bedanken voor de eer als zij contact met je opnemen wanneer jij je bedenkingen over het doel hebt!! Je bent het niet verplicht hoor!
Ik denk zelf dat dit een brug kan vormen tussen lotgenoten enerzijds en Media en instanties anderzijds!

Dus als jij je aangesproken voelt om dit te willen doen, stuur me dan even een berichtje of een email met je toestemming en waarin je je gebruikersnaam op het forum doorgeeft zodat ik je status daar kan aanpassen.. je krijgt dan toegang tot het Ambassadeurs-forum waarin de oproepen geplaatst worden en waarin je per keer kunt aangeven of je eraan mee wilt doen of niet..

  • Reageren

Het is nu vr 29 maa 2024, 03:04