Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

OPROEP: International School Beverweerd

Frank Ligtvoet
Frank Ligtvoet

OPROEP: International School Beverweerd Luider10

Registratiedatum : 02-04-17
Reputatie : 17
Aantal berichten : 7
Punten : 2656

OPROEP: International School Beverweerd Empty OPROEP: International School Beverweerd

Bericht van Frank Ligtvoet vr 09 jun 2017, 23:57

Voor een artikel dat ik schrijf over seksueel misbruik op de International School Beverweerd zoek ik leerlingen, leraren en andere medewerkers die mij daarover verder kunnen informeren. Op bijgaande link (http://sedo.mygb.nl) vindt u aanwijzingen om welke drie leraren het gaat bij het misbruik. Ik heb echter ten minste nog een leraar gevonden. Uit de gegevens die ik heb lijkt er een cultuur te zijn geweest die misbruik oogluikend toestond. 

Frank Ligtvoet, Brooklyn, NY
ligtvoet@aol.com

Anonymous
Pietzie
Gast

OPROEP: International School Beverweerd Empty Beverweerd

Bericht van Pietzie zo 25 jun 2017, 16:07

Ik las de oproep van een journalist over vermeende misstanden op Beverweerd. Ik kan die misstanden absoluut niet bevestigen. Ik heb alleen maar goede herinneringen tijdens mijn verblijf op Beverweerd van 77 tot 82.
De corrigerende vorming en opleiding in groepsverband hebben mij , als jochie uit het Amsterdamse, veel goeds gedaan.
Kortom voor mij was Beverweerd een bijna een "thuisgevoel" dat ik achteraf gezien voor geen goud had willen missen.
Namen van de staf die spontaan bij mij opkomen bij het schrijven van dit bericht zijn : Lucas & Maya, Flip, oom Dick, Henk Zevenbergen, directeur Van der Wal, de heer Miedema en de nurse .Mensen waarbij ik mijzelf als kind altijd veilig bij heb gevoeld.
Pietzie.
Frank Ligtvoet
Frank Ligtvoet

OPROEP: International School Beverweerd Luider10

Registratiedatum : 02-04-17
Reputatie : 17
Aantal berichten : 7
Punten : 2656

OPROEP: International School Beverweerd Empty Re: OPROEP: International School Beverweerd

Bericht van Frank Ligtvoet zo 25 jun 2017, 16:25

Dank u wel Pietzie. Ik kan natuurlijk alleen maar blij zijn dat u met veel anderen een goede tijd op Beverweerd heeft beleefd. Maar misbruik vond helaas plaats. Mocht u onverhoopt iets horen, hoop ik dat u dat wilt melden.

Frank Ligtvoet
Frank Ligtvoet

OPROEP: International School Beverweerd Luider10

Registratiedatum : 02-04-17
Reputatie : 17
Aantal berichten : 7
Punten : 2656

OPROEP: International School Beverweerd Empty Re: OPROEP: International School Beverweerd

Bericht van Frank Ligtvoet ma 10 jul 2017, 19:01

Hierbij mijn artikel van vandaag in Vrij Nederland over seksueel misbruik bij Castrum Peregrini en in verband daarmee Beverweerd

https://www.vn.nl/in-de-schaduw-van-de-meester-seksueel-misbruik-in-de-kring-van-wolfgang-frommel/

Admin
Admin

OPROEP: International School Beverweerd Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21733

OPROEP: International School Beverweerd Empty Re: OPROEP: International School Beverweerd

Bericht van Admin ma 10 jul 2017, 21:56

Frank Ligtvoet schreef:Hierbij mijn artikel van vandaag in Vrij Nederland over seksueel misbruik bij Castrum Peregrini en in verband daarmee Beverweerd

https://www.vn.nl/in-de-schaduw-van-de-meester-seksueel-misbruik-in-de-kring-van-wolfgang-frommel/

Dank je wel voor de link @Frank Ligtvoet  Duim omhoog

Dat is een 'klinkend' artikel geworden zeg, mijn complimenten!
Ik ga je artikel delen in ons netwerk omdat dit echt openbaar moet worden.

Frank Ligtvoet
Frank Ligtvoet

OPROEP: International School Beverweerd Luider10

Registratiedatum : 02-04-17
Reputatie : 17
Aantal berichten : 7
Punten : 2656

OPROEP: International School Beverweerd Empty Vervolgstuk op Frommel / Beverweerd stuk

Bericht van Frank Ligtvoet do 05 okt 2017, 17:31

Admin
Admin

OPROEP: International School Beverweerd Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21733

OPROEP: International School Beverweerd Empty Re: OPROEP: International School Beverweerd

Bericht van Admin do 05 okt 2017, 18:31

Wat een uitgebreid artikel weer @Frank Ligtvoet dank voor de aanvulling  Duim omhoog

lion8872
lion8872

OPROEP: International School Beverweerd Vip31110

Registratiedatum : 25-04-19
Reputatie : 1
Aantal berichten : 1
Punten : 1842

OPROEP: International School Beverweerd Empty Re: OPROEP: International School Beverweerd

Bericht van lion8872 vr 26 apr 2019, 09:01

beste lezer.
ik kan dit wel degelijk bevestigen, ik zat hier op school (1984/86)
met een hoop kloten ervaringen.en ben hier ook van af geschopt
ben hier pas voor kort mee uitgekomen.
zit in een EMDR behandeling.........

Frank Ligtvoet
Frank Ligtvoet

OPROEP: International School Beverweerd Luider10

Registratiedatum : 02-04-17
Reputatie : 17
Aantal berichten : 7
Punten : 2656

OPROEP: International School Beverweerd Empty Re: OPROEP: International School Beverweerd

Bericht van Frank Ligtvoet vr 26 apr 2019, 09:13

Beste Lion, wil je mij mailen? Frankligtvoet@gmail.com. Ik ben zeer in je verhaal geinteresseerd. Hartelijks, Frank

Admin
Admin

OPROEP: International School Beverweerd Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21733

OPROEP: International School Beverweerd Empty Re: OPROEP: International School Beverweerd

Bericht van Admin vr 26 apr 2019, 13:08

Dank voor je bijdrage @lion8872 en welkom op het forum  Duim omhoog Respect

  • Reageren

Het is nu di 19 maa 2024, 09:03