Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

IndexIndex  PortaalPortaal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Inloggen  RegistrerenRegistreren  
| >> Per 1 Oktober is de Dinsdagavond chat verplaatst naar Woensdagavond zelfde tijd ! << |
Nederland Heelt
  • FB tijdlijn + Evenementen
  • Belangrijk
  • Mededelingen
  • Agenda
  • Blogs
  • Tweets
  • Leden in het nieuws
    In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen! Klik op de foto om de playlist te openen.

Bekijk HIER alle berichten in deze categorie
  • Webcam Opname

Webcam Recorder

HTML5 Cam Recorder

Audio Recorder

Om jezelf op te nemen terwijl je praat of zingt, kun je één van de bovenstaande online recorders gebruiken die gebruikt maakt van je webcam of microfoon! Ze openen in een popup window, je kunt het venster kleiner/groter maken en het positioneren waar je maar wilt ! Elke opname kun je achteraf downloaden!

Meest bekeken onderwerpen
beste muziek aller tijden
Van Harte Gefeliciteerd Met Je Verjaardag Trijntje !!
Oproep: Kinderdorp Neerbosch - Nijmegen 1945-1985
Psychische mishandeling en emotionele verwaarlozing van kinderen
Narcisme in een relatie: ‘Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat hij hiertoe in staat was’
Algemene Voorwaarden
Oproep: Observatiehuis, Lijsterbesstraat 61, Den Haag (1966-1967)
Beste muziek aller tijden (2)
Je nergens bij horen voelen en trauma
Item over Misbruik op Kinderdorp Neerbosch van Popeye
Zoeken

Geef resultaten weer als:

Rechercher Geavanceerd zoeken
ReagerenDeel | .

OPROEP: International School Beverweerd

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Frank Ligtvoet
Luider

Man
Registratiedatum : 02-04-17
Reputatie : 15
Aantal berichten : 6
Punten : 325

#1BerichtOnderwerp: OPROEP: International School Beverweerd   vr 09 jun 2017, 23:57

Voor een artikel dat ik schrijf over seksueel misbruik op de International School Beverweerd zoek ik leerlingen, leraren en andere medewerkers die mij daarover verder kunnen informeren. Op bijgaande link (http://sedo.mygb.nl) vindt u aanwijzingen om welke drie leraren het gaat bij het misbruik. Ik heb echter ten minste nog een leraar gevonden. Uit de gegevens die ik heb lijkt er een cultuur te zijn geweest die misbruik oogluikend toestond. 

Frank Ligtvoet, Brooklyn, NY
ligtvoet@aol.com
Terug naar boven Go down
Pietzie

#2BerichtOnderwerp: Beverweerd   zo 25 jun 2017, 16:07

Ik las de oproep van een journalist over vermeende misstanden op Beverweerd. Ik kan die misstanden absoluut niet bevestigen. Ik heb alleen maar goede herinneringen tijdens mijn verblijf op Beverweerd van 77 tot 82.
De corrigerende vorming en opleiding in groepsverband hebben mij , als jochie uit het Amsterdamse, veel goeds gedaan.
Kortom voor mij was Beverweerd een bijna een "thuisgevoel" dat ik achteraf gezien voor geen goud had willen missen.
Namen van de staf die spontaan bij mij opkomen bij het schrijven van dit bericht zijn : Lucas & Maya, Flip, oom Dick, Henk Zevenbergen, directeur Van der Wal, de heer Miedema en de nurse .Mensen waarbij ik mijzelf als kind altijd veilig bij heb gevoeld.
Pietzie.
Terug naar boven Go down
Frank Ligtvoet
Luider

Man

#3BerichtOnderwerp: Re: OPROEP: International School Beverweerd   zo 25 jun 2017, 16:25

Dank u wel Pietzie. Ik kan natuurlijk alleen maar blij zijn dat u met veel anderen een goede tijd op Beverweerd heeft beleefd. Maar misbruik vond helaas plaats. Mocht u onverhoopt iets horen, hoop ik dat u dat wilt melden.
Terug naar boven Go down
Frank Ligtvoet
Luider

Man

#4BerichtOnderwerp: Re: OPROEP: International School Beverweerd   ma 10 jul 2017, 19:01

Hierbij mijn artikel van vandaag in Vrij Nederland over seksueel misbruik bij Castrum Peregrini en in verband daarmee Beverweerd

https://www.vn.nl/in-de-schaduw-van-de-meester-seksueel-misbruik-in-de-kring-van-wolfgang-frommel/
Terug naar boven Go down
Admin
Admin

Vrouw
Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 1884
Aantal berichten : 2090
Punten : 12294

#5BerichtOnderwerp: Re: OPROEP: International School Beverweerd   ma 10 jul 2017, 21:56

@Frank Ligtvoet schreef:
Hierbij mijn artikel van vandaag in Vrij Nederland over seksueel misbruik bij Castrum Peregrini en in verband daarmee Beverweerd

https://www.vn.nl/in-de-schaduw-van-de-meester-seksueel-misbruik-in-de-kring-van-wolfgang-frommel/

Dank je wel voor de link @Frank Ligtvoet  Duim omhoog

Dat is een 'klinkend' artikel geworden zeg, mijn complimenten!
Ik ga je artikel delen in ons netwerk omdat dit echt openbaar moet worden.

*** Tonny Kamper ***
Terug naar boven Go down
http://www.nederlandheelt.nl/
Frank Ligtvoet
Luider

Man

#6BerichtOnderwerp: Vervolgstuk op Frommel / Beverweerd stuk   do 05 okt 2017, 17:31

Terug naar boven Go down
Admin
Admin

Vrouw
Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 1884
Aantal berichten : 2090
Punten : 12294

#7BerichtOnderwerp: Re: OPROEP: International School Beverweerd   do 05 okt 2017, 18:31

Wat een uitgebreid artikel weer @Frank Ligtvoet dank voor de aanvulling  Duim omhoog
Terug naar boven Go down
http://www.nederlandheelt.nl/

OPROEP: International School Beverweerd
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Nederland Heelt :: OPENBARE FORA :: Oproepen Openbaar-
Reageren