Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher

TonnyKamper
TonnyKamper

Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher - Pagina 1 Webmas10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10777

Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher - Pagina 1 Empty Re: Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher

Bericht van TonnyKamper wo 02 jul 2014, 00:55

Hahaha, zo is het goed ! Als je jezelf niet kietelt.. zij doen het zeker niet !!! Geniet er maar van en neem er maar ééntje van mij !!  LOL 

Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher - Pagina 1 Krabbels-proost-936744

Trijntje
Trijntje

Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher - Pagina 1 Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6477

Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher - Pagina 1 Empty Re: Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher

Bericht van Trijntje zo 06 jul 2014, 22:28

Zaterdagochtend toch naar het bestuur van de tuinvereniging gegaan om een exemplaar van de statuten te halen.
Ik heb zeer zeker geen excuses aangeboden! Ik heb al vaker aanvaringen gehad met het bestuur! Het heeft wel even wat moeite gekost maar uiteindelijk wordt nu mijn tuin op 12 juli overgeschreven op naam van mijn zoon!
Misschien hebben ze toch niet graag dat ik eigenhandig het huisje af kom breken.
Het leverde nog wel even problemen op want mijn zoon woont niet in Leiden, maar goed met een p/a voor het adres is dat toch weer recht te trekken.

Trijntje

TonnyKamper
TonnyKamper

Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher - Pagina 1 Webmas10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10777

Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher - Pagina 1 Empty Re: Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher

Bericht van TonnyKamper zo 06 jul 2014, 22:42

Hé hé, gaan ze eindelijk eens die grijze hersencellen gebruiken ? Nou dat klinkt in ieder geval veelbelovend... nu nog zien of het ook werkelijk gebeurt !!  Knipoog

Trijntje
Trijntje

Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher - Pagina 1 Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6477

Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher - Pagina 1 Empty Re: Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher

Bericht van Trijntje wo 15 okt 2014, 11:59

Ik heb het hele verhaal nog eens overgelezen. Ik leef mijn trauma's heerlijk uit. LOL

Schade van zo'n 50 jaar inhalen. En dan kijk ik om me heen en ben TROTS op mezelf, ondanks al mijn woede, ondanks mijn uithalen. Ondanks alle godvergetende klere-ellende ben ik trots op mezelf.

Trijntje

TonnyKamper
TonnyKamper

Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher - Pagina 1 Webmas10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10777

Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher - Pagina 1 Empty Re: Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher

Bericht van TonnyKamper wo 15 okt 2014, 21:28

Trijntje schreef:Ik heb het hele verhaal nog eens overgelezen. Ik leef mijn trauma's heerlijk uit. LOL

Schade van zo'n 50 jaar inhalen. En dan kijk ik om me heen en ben TROTS op mezelf, ondanks al mijn woede, ondanks mijn uithalen. Ondanks alle godvergetende klere-ellende ben ik trots op mezelf.

Trijntje

Wow dat klinkt zo geweldig Trijntje, dat maakt dat ik supertrots ben op jou !!!

Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher - Pagina 1 Ik-ben-trots-op-jou-kaart

Anonymous
Sara2511
Gast

Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher - Pagina 1 Empty Trijntje, dank voor je verhaal!

Bericht van Sara2511 di 16 jul 2019, 00:37

Het is een voorbeeld van duizenden slachtoffers die de regering heeft gecreëerd. Trijntje, jouw verhaal is het verhaal van commissie De Winter.
Wil je rechtvaardigheid? Stap dan naar het EHRM, want de Nederlandse wet is zwak en zwaar verouderd en staat geweld toe.
Het EVRM heeft voldoende jurisprudentie om je gelijk te behalen. Met het onderzoek van De Winter kan je op grond van implementatiefalen artikel 8 en 3 EVRM een verzoek indienen. Op dit moment wordt Nederland op alle fronten aangevallen vanwege de tolerantie van geweld naar vrouwen en kinderen. De kans is aanwezig dat je gehoor krijgt.
De richtlijnen van de ervm-artikel kan je vinden op de website van Raad van Europa (Council of Europe). Succes en zet 'm op, veel sterkte! Groet Sara

Trijntje
Trijntje

Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher - Pagina 1 Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6477

Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher - Pagina 1 Empty Re: Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher

Bericht van Trijntje di 16 jul 2019, 19:29

Hallo Sara,

dank voor je reactie.

Het europese hof heb ik natuurlijk ook geprobeerd. Helaas is het zo dat meer dan 90 % van de verzoeken gewoon teruggestuurd worden, zo ook die van mij. Ik denk niet dat ik nu met het rapport van de cie de Winter in de hand meer kans maak. Sowieso is het dan een eerste stap om zelf met de overheid in overleg te gaan en pas daarna, als je alles hebt geprobeerd mag je je geluk beproeven bij het europese hof.

Ik heb het rapport opgevraagd en gekregen (deel 1) en vind er eigenlijk niets in waar ik iets mee kan. Ik vind het een nogal tam rapport dat meer verhullend geschreven is dan dat het een boekje opendoet.

Ik heb ook stukjes op de pc zitten lezen en als ik dan ergens lees dat mij "verzocht werd om mijn mond te houden" dan vind ik dat nogal een understatement. Ik werd gesommeerd mijn mond te houden en als ik dat niet deed stonden daar sancties op.

het hele rapport is zo voorzichtig opgesteld, het mag niet kwetsend zijn voor de overheid? Ze mogen vooral niet geraakt/ misselijk worden als ze dit rapport lezen?

  • Reageren

Het is nu do 28 maa 2024, 16:08