Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Nederland Heelt
  • FB tijdlijn + Evenementen
  • Belangrijk
  • Mededelingen
  • Agenda
  • Blogs
  • Tweets
  • Leden in het nieuws
    In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen! Klik op de foto om de playlist te openen.

Bekijk HIER alle berichten in deze categorie
  • Webcam Opname

Webcam Recorder

HTML5 Cam Recorder

Audio Recorder

Om jezelf op te nemen terwijl je praat of zingt, kun je één van de bovenstaande online recorders gebruiken die gebruikt maakt van je webcam of microfoon! Ze openen in een popup window, je kunt het venster kleiner/groter maken en het positioneren waar je maar wilt ! Elke opname kun je achteraf downloaden!

Aanbod

• Reageren

Dank je wel Team en vrijwilligers !

Deel
Admin
Admin
Admin

Vrouw
Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 2325
Aantal berichten : 2582
Punten : 14279

Dank je wel Team en vrijwilligers !

Bericht van Admin op do 22 feb 2018, 15:47

@Esmeraldam @Joost @Cleo Coralie  @Mirte-en-Co  

Ik wil even mijn dank uit spreken voor alle teamleden en vrijwilligers die er doorlopend voor zorgen dat leden op ons forum een warm plekje vinden om hun ervaringen te delen, zonder jullie is het 'huis' (forum) geen 'thuis' ! En zonder jullie inzet had ik geen tijd gehad om deze nieuwe versie te ontwikkelen, jullie hebben mij geholpen te groeien !
Een super dank je wel voor jullie inzet allemaal !  Dankjewel

Deze is voor jullie allemaal !

Mirte-en-Co
Moderator
Moderator

Vrouw
Registratiedatum : 24-12-17
Reputatie : 179
Aantal berichten : 97
Punten : 622

Re: Dank je wel Team en vrijwilligers !

Bericht van Mirte-en-Co op za 24 feb 2018, 21:07

JIJ ook heel erg bedankt @TonnyKamper
Zonder jou was er geen forum en geen chat.

Thanks to all children who live inside,
we were able to survive the past.
Mirte&Co
Admin
Admin
Admin

Vrouw

Bericht van Admin op za 24 feb 2018, 21:56

Dank je wel lieve @Mirte-en-Co  Liefs
Cleo Coralie
Moderator
Moderator

Vrouw
Registratiedatum : 25-12-17
Reputatie : 342
Aantal berichten : 194
Punten : 992

Bericht van Cleo Coralie op zo 25 feb 2018, 19:55

Lieve Tonny,

Ik denk dat je ergens wel weet hoe ik erover denk, ik laat het je soms ook gewoon weten, maar er zijn nooit momenten genoeg om nog eens extra te zeggen.

Ik weet dat je soms twijfelt aan jezelf, maar dat is nergens voor nodig! Je bent een prachtig persoontje met een warm hart en vooral met het hart op een juiste plaats.

Bedankt voor je aanwezigheid hier, bedankt voor al jouw ondersteunende en warme berichten voor iedere van ons, bedankt voor dit forum en de chat die nu een prachtig nieuw jasje hebben gekregen, bedankt voor het vele werk dat je verzet zowel voor als achter de schermen! Weet dat wat je doet ontzettend gewaardeerd wordt Tonny!

Een dikke knuffel van mij voor jou!  Kom maar
Ook ik ben trots op je!

Cleo
Admin
Admin
Admin

Vrouw

Bericht van Admin op zo 25 feb 2018, 21:36

@Cleo Coralie schreef:Lieve Tonny,

Ik denk dat je ergens wel weet hoe ik erover denk, ik laat het je soms ook gewoon weten, maar er zijn nooit momenten genoeg om nog eens extra te zeggen.

Ik weet dat je soms twijfelt aan jezelf, maar dat is nergens voor nodig! Je bent een prachtig persoontje met een warm hart en vooral met het hart op een juiste plaats.

Bedankt voor je aanwezigheid hier, bedankt voor al jouw ondersteunende en warme berichten voor iedere van ons, bedankt voor dit forum en de chat die nu een prachtig nieuw jasje hebben gekregen, bedankt voor het vele werk dat je verzet zowel voor als achter de schermen! Weet dat wat je doet ontzettend gewaardeerd wordt Tonny!

Een dikke knuffel van mij voor jou!  Kom maar
Ook ik ben trots op je!

Cleo

Ooh wat lief van je lieve @Cleo Coralie  Blozen  Dankjewel   Knuffel  Hartekus
  • Reageren

Het is nu ma 18 jun 2018, 00:18