Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

Wie heeft de zon uit je gezicht gehaald - Herman Van Veen

Sarah
Sarah

Wie heeft de zon uit je gezicht gehaald - Herman Van Veen Modera10

Registratiedatum : 29-07-19
Reputatie : 302
Aantal berichten : 160
Punten : 2291

Wie heeft de zon uit je gezicht gehaald - Herman Van Veen Empty Wie heeft de zon uit je gezicht gehaald - Herman Van Veen

Bericht van Sarah do 15 aug 2019, 19:20

Admin
Admin

Wie heeft de zon uit je gezicht gehaald - Herman Van Veen Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21733

Wie heeft de zon uit je gezicht gehaald - Herman Van Veen Empty Re: Wie heeft de zon uit je gezicht gehaald - Herman Van Veen

Bericht van Admin do 15 aug 2019, 19:28

Een hele goede keus lieve @Enigma  Duim omhoog Ik heb hem even verplaatst naar het "Inspiratiebronnen" forum, daar komt hij beter tot zijn recht.. De categorie Zingen is voor liedjes zonder leadzang en met tekst in beeld  Knipoog

Sarah
Sarah

Wie heeft de zon uit je gezicht gehaald - Herman Van Veen Modera10

Registratiedatum : 29-07-19
Reputatie : 302
Aantal berichten : 160
Punten : 2291

Wie heeft de zon uit je gezicht gehaald - Herman Van Veen Empty Re: Wie heeft de zon uit je gezicht gehaald - Herman Van Veen

Bericht van Sarah do 15 aug 2019, 20:03

owkee @Admin  Super goed hoor... Ik zal me echt eens moeten verdiepen in alle hoekjes en kantjes hier  Wie heeft de zon uit je gezicht gehaald - Herman Van Veen 1f60e

  • Reageren

Het is nu di 19 maa 2024, 04:57