Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

IndexPortaalFAQZoekenInloggenRegistreren
->| NH WENST U ALLEN FIJNE FEESTDAGEN TOE ! |<-
Like/Tweet/+1
Like onze pagina
BEZOEK ONS OOK OP:
NH op Blogger NH op Facebook NH op Google+ NH op LinkedIn NH op Twitter NH op YouTube
TWITTER
LEDEN IN HET NIEUWS
In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie
ZEG NEE !
Zeg NEE tegen seksueel geweld - RTL. Deze vooraanstaande Nederlandse mannen spreken zich uit tegen seksueel geweld.
BLOGS
ReagerenDeel | .

onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Trijntje

Ervaringsdeskundige

Vrouw
Aantal berichten : 709
Punten : 3786
Reputatie : 1635
Registratiedatum : 05-08-13

#1BerichtOnderwerp: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   vr 03 jul 2015, 23:32

Er komt een groot onderzoek naar mishandeling van kinderen die uit huis zijn geplaatst door de Kinderbescherming. Het kabinet heeft dat vandaag besloten.
De commissie Geweld in de Jeugdzorg onderzoekt de fysieke en psychische mishandeling van kinderen die tussen 1945 en 2015 in een tehuis of pleeggezin hebben gezeten. Dat is een vervolg op de commissie Samson, die onderzoek deed naar seksueel misbruik van door de overheid uit huis geplaatste kinderen. Daarop kwamen ook veel meldingen van mishandeling binnen.

Uit huis geplaatste kinderen zijn in vergelijking met gemiddelde Nederlandse kinderen bijna twee keer zo vaak slachtoffer van seksueel geweld, concludeerde de commissie Samson. Daarnaast kwamen zij veel signalen tegen dat uit huis geplaatste kinderen in elkaar werden geslagen en te maken hadden met psychisch geweld.
ZIE OOK: Vijf vragen over onderzoek kindermishandeling
Het nieuwe onderzoek moet de omvang hiervan in beeld brengen. Micha de Winter, hoogleraar orthopedagogiek aan de Universiteit Utrecht, gaat dit leiden. De presentatie van de commissie is volgende week.

bron rtl nieuws

- Trijntje -
Terug naar boven Go down
TonnyKamper

Webmaster  Co-Administrator

Vrouw
Aantal berichten : 561
Punten : 4693
Reputatie : 684
Registratiedatum : 20-07-13

#2BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   vr 03 jul 2015, 23:59

Wat een verrassing, gaat er eindelijk toch iets gebeuren op dat vlak ?
Ik ben razend benieuwd wat hieruit voortkomt Trijntje.. dank voor het delen  Duim omhoog Dank U/Groetjes

* Tonny Kamper *
Terug naar boven Go down
http://tube-it.actieforum.com/
Admin

Admin

Vrouw
Aantal berichten : 1754
Punten : 9844
Reputatie : 1459

#3BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   za 04 jul 2015, 00:58

We kregen ook net een link doorgestuurd van een ander lid die over hetzelfde gaat..

http://www.nu.nl/politiek/4081407/commissie-onderzoekt-mishandeling-kinderen-in-tehuizen.html

BRON: Nu.nl

Terug naar boven Go down
http://nederlandheelt.weebly.com
stroke

#4BerichtOnderwerp: het is erger!   zo 05 jul 2015, 11:25

Een vos ''kinderbescherming, jeugdzorg nu jeugdbescherming(provincienaam)'' verliest wel z'n haar maar niet zijn streken! Als je een massamoordenaar, bijvoorbeeld als je Adolf Hitler een andere naam geeft bijvoorbeeld Buddy Johanson dan blijft het dezelfde massamoordenaar! :evil: :twisted:

Is er iemand van de seksueel of anders misbruikten onder auspiciën van ''kinderbescherming, jeugdzorg nu jeugdbescherming(provincienaam)'' die er anders over denkt? Duim omhoog

Ik in elk geval niet, flower het grootste deel van het jeugdzorg personeel, maakt nu deel uit van jeugdbescherming(provincienaam), gelijk aan de naamsveranderingen van de kinderbescherming's tehuizen van voorheen, ook nu worden er kinderen seksueel en anders mishandeld alleen zitten de blauwe plekken niet meer op rug of nek maar op knieën en ellebogen enz het kind valt makkelijk. Pleeggezinnen met eigen en meer dan 3 pleegkinderen kun je ook gerust een kindertehuis noemen met dezelfde misbruik gevolgen als vroeger. :confused:
Het zijn en blijven allemaal vrienden onder elkaar, er komen niet voor niets zo weinig pleeggezinnen bij (van de 10 nieuwe pleeggezinnen haken er 9 binnen een halfjaar af) vanwege de enorme bemoeizucht en none hulp van ''kinderbescherming, jeugdzorg nu jeugdbescherming(provincienaam)'' alleen de strengste pleegouders blijven of zij die exact de ''foute regels'' van ''kinderbescherming, jeugdzorg nu jeugdbescherming(provincienaam) Arrow '' opvolgen.
Jeugdbescherming bij gemeentes ja maar ontbind dan ''kinderbescherming, jeugdzorg'' en laat deze met hun foute en sadistische gedachtegang nooit toe tot de gemeentelijke Jeugdbescherming. Schelden
Bescherm jeugd door ouders te helpen met opvoeding en financieel, op heden kost een pleegkind €70.000,00 Cheers dit kan worden teruggebracht naar €20.000 als het kind thuis blijft en de opvoedende ouder(s) financieel en maatschappelijk word bijgestaan, Peace de gezondste plek voor een kind is thuis, mocht er een misbruiker in het gezin aanwezig zijn, haal dan die eruit, Exclamation niet het kind. flower
Terug naar boven Go down
TonnyKamper

Webmaster  Co-Administrator

Vrouw
Aantal berichten : 561
Punten : 4693
Reputatie : 684

#5BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   zo 05 jul 2015, 13:23

Hartelijk dank voor uw bijdrage stroke  Dank U/Groetjes heel fijn dat U reageert !!
Wij kunnen niet anders dan het volledig met U eens zijn !!

Er veranderd niets zolang de overheid hun eigen "zogenaamde experts" blijft raadplegen..
Dan blijven ook dezelfde fouten zich voordoen !
Ons advies aan hen is dan ook: "Raadpleeg slachtoffers, dat zijn de deskundigen !!"

* Tonny Kamper *
Terug naar boven Go down
http://tube-it.actieforum.com/
Admin

Admin

Vrouw

#6BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   zo 05 jul 2015, 14:25

Hartelijk dank voor uw reactie stroke !! Wij waarderen deze zeer Duim omhoog

Terug naar boven Go down
Een vriend

#7BerichtOnderwerp: Het gebeurt nog steeds !!   wo 08 jul 2015, 16:52

Popeye Kamper en team, goed dat je er iets aan gaat doen. dit is van alle tijden. en is nu nog bezig. niet overal gebeurd dit, maar het gebeurd. 
Ja, niet eten volgende dag weer hetzelfde eten weer niet eten ochtend middag avond hetzelfde eten voor je neus al was het verrot en ander eten had je niet dus dagen niets allen water. en viezeriken liepen er zeker rond niet iedereen. heb zelf ook nog een lijstje maar ja ben er zelf goed doorheen gekomen veel straf maar geen probleem. pillen die uitgedeeld werden, meisjes 13 14 jaar zwanger door de leiding, verplichte weg laten halen, iedereen wist hier van politie justitie doktoren leiding jeugdzorg scholen wie niet. nooit een rechtszaak geweest, niemand veroordeeld???? die is nog aan de gang. Popeye je bent goed bezig en als het nodig is kom ik je ondersteunen, dit moet stoppen een kind weet niet wat er gebeurd die weet niet wat goed is die kan het niet overzien, dat komt later goed of kwaadschiks wel uit. velen willen vergeten en is ook wel goed, maar nu nog hier in dit mooie Landje is het nog aan de oorden, spoor ze op en laat ze berechten. deze praktijken moeten stoppen. een vriend.
Terug naar boven Go down
Admin

Admin

Vrouw

#8BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   wo 08 jul 2015, 17:22

Bedankt voor uw bijdrage vriend en bedankt voor de link onder Popeye's naam, alle steun is welkom ! Dank U/Groetjes

Terug naar boven Go down
PopeyeKamper

Team

Man
Aantal berichten : 108
Punten : 2212
Reputatie : 246
Registratiedatum : 23-07-13

#9BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   do 09 jul 2015, 02:51

Bedankt voor je steun vriend !! Duim omhoog

Arrow Popeye Kamper Cool
Terug naar boven Go down
http://www.popeyesjokes.webs.com/
Trijntje

Ervaringsdeskundige

Vrouw

#10BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   do 16 jul 2015, 09:47

Ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik word behoorlijk cynische als ik de stukken lees over een onderzoek dat moet onderzoeken of een onderzoek wel zin heeft.
Het rapport van de commissie Samson is van 2012. 3 jaar verder komt er dan dit uit de bus?
Schiet mij maar lek. Heeft iemand enig idee hoeveel onderzoeken er al in de la liggen van de afgelopen 70 jaar?

Het is natuurlijk nog maar de vraag of er nog archieven zijn van die instellingen. En of er nog genoeg mensen in leven zijn die in de jeugdzorg hebben gewerkt. Zij waren immers minstens vijftien tot twintig jaar ouder dan de kinderen die aan hen waren toevertrouwd. De onderzoeksperiode begint al in 1945.

Ik weet niet hoe het bij jullie was maar toen ik in het tehuis zat waren de leidsters echt niet zoveel ouder dan dat ik was.
Ze kwamen rechtstreeks van de middelbare school "lief met kindertjes knuffelen". Zelfs het pleeggezin waar ik op 17 jarige leeftijd naar toe ging was maar 9 jaar ouder dan ik.  Dus in mijn geval zijn de meeste nog in leven.

Is het jullie opgevallen dat een aantal van de commissieleden wel heel vaak meedoen ? 
Dan neem ik toch aan dat onze verhalen bij een aantal van die nieuwe commissieleden al bekend zijn. Hoe vaak zouden wij ons verhaal dan nog moeten vertellen?

Het is niet meer dan pappen en nathouden.

Trijntje

- Trijntje -
Terug naar boven Go down
Admin

Admin

Vrouw

#11BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   do 16 jul 2015, 14:56

Wij kunnen het tot zover alleen maar met jou eens zijn Trijntje, wij hebben al contact opgenomen met de commissie en de video van Popeye op Gelderland TV gedeeld als voorbeeld van wat er plaats vond en hebben daarop een antwoord van hen ontvangen dat het in het onderzoek wordt meegenomen en met de vraag of wij ons beschikbaar stellen voor verstrekking van nadere informatie mocht het ooit zover komen, wat wij natuurlijk hebben bevestigd ! Verder is het inderdaad alleen maar weer afwachten...

Ik denk dat ik maar weer een oproep ga plaatsen naar de slachtoffers toe om hun verhaal te komen delen, dat kon namelijk als online steunbewijs dienen bij het SGM in het nog lopende traject, vooral als er reacties op komen zoals bij Popeye het geval was !

Terug naar boven Go down
PopeyeKamper

Team

Man
Aantal berichten : 108
Punten : 2212
Reputatie : 246
Registratiedatum : 23-07-13

#12BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   do 16 jul 2015, 16:53

Pappen en nathouden of niet Trijntje, wij geven de strijd nog niet op, ik wens je nog een toffe dag Duim omhoog

Arrow Popeye Kamper Cool
Terug naar boven Go down
http://www.popeyesjokes.webs.com/
Gast

#13BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   do 25 feb 2016, 12:05

De vraag is of er werkelijk wat verandert. Nog geen twee jaar terug werd fysiek geweld tegen kinderen afgedaan als 'onzin', 'daar gaan we het niet over hebben', we hebben de correspondentie met het ministerie van justitie hierover nog liggen, ze vonden het- vergeleken met seksueel misbruik- allemaal onzin. Ook het Schadefonds reageerde zo, een trap na dus. Het is afwachten, maar het is wel goed dat eindelijk eens aandacht komt- op zijn minst op papier- voor verhalen uit het verleden, maar of ze er wat van leren? Er heerst in de Jeugdzorg een cultuur van macht, t.o.v. de kinderen die uit huis zijn geplaatst een "wij ( de goeden) - cultuur"tegenover "zij ( de slechten) en die laatsten zijn dan de kinderen hun ouders .
Door een maatregel van uithuisplaatsing wordt veel gerechtvaardigd in hun ogen. Als je als overheid zegt dat je de verantwoording voor de kinderen overneemt van ouders door middel van een uithuisplaatsing - naar tehuis of pleeggezin, vroeger werd een pleeggezin aanbevolen want het was goedkoper ( hoezo belang van het kind?)- dan moet je dat ook van A- Z doen en niet bij A blijven steken, laat staan nog meer schade toebrengen. Daarboven op hamert de overheid op de verantwoording van burgers- denk eens aan het niet op tijd invullen van je belastingen- maar zelf dragen ze geen enkele verantwoording voor fouten- tot nu toe.
Voorlopig is 'het voordeel van de twijfel'de enige optie. Hopelijk brengen zulke grote onderzoeken uiteindelijk een betere wereld voor de kinderen van morgen.
Terug naar boven Go down
Admin

Admin

Vrouw

#14BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   do 25 feb 2016, 12:52

Wij kunnen niet anders dan het helemaal met je eens zijn @Gby !
Dat de overheid nogal hardleers is, is wel duidelijk gebleken de afgelopen decennia, dus het voordeel van de twijfel blijft voorlopig de enige optie...

Hartelijk dank voor je bijdrage aan de discussie  Dank U/Groetjes

Terug naar boven Go down
moederkevanx

Partner

Vrouw
Aantal berichten : 21
Punten : 1332
Reputatie : 33

#15BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   wo 02 maa 2016, 12:27

ik ben zelf een moeder die kinderen door de instellingen wonen en door de beleiding mishandeld en de ouders kunnen nicks doen en william schrikker groep weet het dat mijn dochter door de beleiding mis handeld wordt mijn zonen hebben geen jeugdzorg of william schrikker groep wandt mijn oudste zoon is 30 jaar en mijn andere zoon is 23 jaar en hun worden ook mishandeld maar mijn zonen hebben een curator maar die zegt tegen mij dat de instellingen de kinderen niet meer in de holding gelegt wordt maar dat is gelogen wandt ik heb zelf van een kind die daar ook woondt zegt dat zei nog in de holding gelegt wordt .ik vind dat het een gevangenis is waar mijn zonen en mijn dochter woondt, hun mogen nog niet hun pas poort te bij zich hebben als mijn kinderen naar het dorp gaat en de politie houd hun aan en vraag aan mijn kinderen de pas poort dan moeten mijn kinderen zegen dat ze in de instellingen wonen en dat de politie naar de instellingen moet bellen dat zei de beleiding toen ik zei dat mijn kinderen de pas poort bij zich moet hebben ,ook mag mijn dochter die wel kan pinnen mag niet de pinpas bij zich hebben als ze naar winkel gaat wandt de beleiding van de instellingen houd de pinpas bij zich op de kantoor,en ook vind ik moeder het niet normaal dat william schrikker zegt tegen mijn ndochter als mijn dochter 18 is mag zei niet zelf beslissen waar mijn dochter wild gaan wonen mijn dochter wild eigelijk beleid wonen dan reuver en als er geen plek is wilde mijn dochter bij moeder gaan wonen en als er dan een plek is wild mijn dochter beleid wonen maar wsg wild dat niet hebben wandt voogd zegt tegenmijn dochter als mijn dochter toch bij moeder ging wonen ging voogd wsg er voor zorgen dat mijn dochter geen werk krijg en niet naar school kan gaan en ik weet niet of de voogd wsg dat mag zegen tegen mijn dochter ik heb het eens aan de akj gevraag of de voogd wsg dat mag zegen toen zei akj dat de voogd wsg dat mag zegen omdat moeder geen ouderlijke gezag meer heeft mag de voogd dat tegen mijn mijn dochter zegen ,ook mag voogd wsg tegen mijn dochter als de voogd wsg en mijn dochter een gesprek heeft in de instelling moet mijn dochter de mond houden en voogd gaat dan pratten maar mijn dochter mag dan nicks zegen het is toch niet normaal dat wsg voogd zo met mijn dochter om gaat
Terug naar boven Go down
Admin

Admin

Vrouw

#16BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   wo 02 maa 2016, 13:21

@moederkevanx schreef:
ik ben zelf een moeder die kinderen door de instellingen wonen en door de beleiding mishandeld en de ouders kunnen nicks doen en william schrikker groep weet het dat mijn dochter door de beleiding mis handeld wordt mijn zonen hebben geen jeugdzorg of william schrikker groep wandt mijn oudste zoon is 30 jaar en mijn andere zoon is 23 jaar en hun worden ook mishandeld maar mijn zonen hebben een curator maar die zegt tegen mij dat de instellingen de kinderen niet meer in de holding gelegt wordt maar dat is gelogen wandt ik heb zelf van een kind die daar ook woondt zegt dat zei nog in de holding gelegt wordt .ik vind dat het een gevangenis is waar mijn zonen en mijn dochter woondt, hun mogen nog niet hun pas poort te bij zich hebben als mijn kinderen naar het dorp gaat en de politie houd hun aan en vraag aan mijn kinderen de pas poort dan moeten mijn kinderen zegen dat ze in de instellingen wonen en dat de politie naar de instellingen moet bellen dat zei de beleiding toen ik zei dat mijn kinderen de pas poort bij zich moet hebben ,ook mag mijn dochter die wel kan pinnen mag niet de pinpas bij zich hebben als ze naar winkel gaat wandt de beleiding van de instellingen houd de pinpas bij zich op de kantoor,en ook vind ik moeder het niet normaal dat william schrikker zegt tegen mijn ndochter als mijn dochter 18 is mag zei niet zelf beslissen waar mijn dochter wild gaan wonen mijn dochter wild eigelijk beleid wonen dan reuver en als er geen plek is wilde mijn dochter bij moeder gaan wonen en als er dan een plek is wild mijn dochter beleid wonen maar wsg wild dat niet hebben wandt voogd zegt tegenmijn dochter als mijn dochter toch bij moeder ging wonen ging voogd wsg er voor zorgen dat mijn dochter geen werk krijg en niet naar school kan gaan en ik weet niet of de voogd wsg dat mag zegen tegen mijn dochter ik heb het eens aan de akj gevraag of de voogd wsg dat mag zegen toen zei akj dat de voogd wsg dat mag zegen omdat moeder geen ouderlijke gezag meer heeft mag de voogd dat tegen mijn mijn dochter zegen ,ook mag voogd wsg tegen mijn dochter als de voogd wsg en mijn dochter een gesprek heeft in de instelling moet mijn dochter de mond houden en voogd gaat dan pratten maar mijn dochter mag dan nicks zegen het is toch niet normaal dat wsg voogd zo met mijn dochter om gaat
Wij vinden dit verschrikkelijk @moederkevanx !!
Ik zou willen dat wij jou een oplossing konden bieden maar helaas kunnen wij dat niet..
De enigen die hiervoor de aangewezen organisaties zijn, zijn Slachtofferhulp.nl en SKIP, maar ik neem aan dat je bij hen ook al aangeklopt hebt ? De enige manier die ik nog kan bedenken is de media opzoeken en daar je verhaal vertellen !

Bijvoorbeeld bij Alberto Stegeman, hij heeft onlangs ook een instelling aan de kaak gesteld en met succes ! Wij leven met je mee en hopen dat er nu eindelijk eens iemand iets voor je kan doen ! :'(

Terug naar boven Go down
moederkevanx

Partner

Vrouw

#17BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   wo 09 maa 2016, 08:49

het is jammer dat niemand wat tegen de william schrikker groep kan onder nemen wandt hun kijken niet in het belang van de kinderen nee dat doet william schrikker groep niet anders gingen hun anders met de kinderen om ,wandt dan zegt wsg niet tegen mijn dochter dat mijn dochter niet zelf mag kiezen met haar 18 jaar maar nee wandt mijn dochter moet dan op sint anna blijven wonen wsg gaat nu een curator in schakelen ,en wsg zegt tegen mijn dochter als mijn dochter toch bij de ouders gaat wonen dan gaat wsg er voor zorgen dat niemand mijn dochter gaat helpen ook zegt wsg tegen mijn dochter dat mijn dochter dan ook niet naar school kan gaan en ook dat mijn dochter dan ook geen werk krijg dat is toch gemeen ,moeder heeft naar hart van nederland mail gestuurt maar krijg geen aandwoordt ook naar de kranten moeder doet een helle boel maar niemand help moeder van xena ook naar de media bericht gestuurt en ook het verhaal naar alberto stegeman gestuurt maar ik kan geen aandwoordt niemand wild mijn dochter helpen moeder hoop dat er toch iemand is die niet bang is voor de william schrikker groep wandt wsg denk dat hun de macht heeft over mijn dochter en ook over andere kinderen die onder de ots staan ,moeder heeft geen ouderlijke gezag meer wandt dat heeft wsg nu en wsg laat het aan moeder van xena merken dat moeder nicks over xena te vertellen heeft en dat is toch er hoor dat je zo met de kinderen om moet gaan dat noemt wsg in het belang van de kinderen moeder hoop dat er iemand is die mij  dochter toch kan helpen ook al is de wsg machtig is er niemand die niet bang is voor de william schrikker groep en die dan toch nog mijn dochter doet helpen mijn  dochter heeft echt hulp nodig mijn dochter is niet gelukkig mijn dochter is pas gelukkig als ze zelf mag beslissen en niet als william schrikker groep besliss over want mijn dochter wild moeder hoop dat iemand mijn dochter kan helpen
Terug naar boven Go down
Trijntje

Ervaringsdeskundige

Vrouw

#18BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   wo 09 maa 2016, 10:09

Hallo moederkevanx,

Ik vind het heel erg om te lezen en dat je niemand kunt vinden die je kan helpen.

wel weet ik dat er in de politiek gesproken wordt over een onderzoekscommissie die mensen moeten gaan bijstaan die problemen hebben met een OTS. Het is bekend dat het veel vaker verkeerd gaat en ouders dan totaal machteloos staan.
Die commissie moet er dus speciaal komen voor de ouders en zou dan onafhankelijk onderzoek moeten doen. Ik hoop voor je dat die commissie gauw komt zodat je dan in ieder geval een mogelijkheid tot hulp hebt..

- Trijntje -
Terug naar boven Go down
Gast

#19BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   wo 16 maa 2016, 15:58

Dag Allemaal,

Allereerst wil ik mijn complimenten uiten aan de Admin. De enige mogelijkheid voor moederkevanx is inderdaad vanuit Slachtofferhulp NL, SKIP en indien de media belangstelling heeft in haar verhaal de daarvoor beschikbare kanalen. Voor zover ik de reacties heb gelezen kunnen wij daar als zijnde Nederland Heelt weinig in betekenen. Neemt niet weg dat we daarin natuurlijk wel een luistert oor kunnen bieden. U moet het maar zo zien @moederkevanx : "samen weet en zie je altijd meer dan alleen". We denken en leven dus met u mee. Wat ik me wel afvraag is wat de reden van de uithuisplaatsing en OTS is geweest? Voor zover ik het heb begrepen betreffen het alle drie uw kinderen. Waaronder uw twee zonen en dochter. Ik vind het vreselijk voor u en uw kinderen dat dit heeft moeten gebeuren. Ik betreur dat. Verder is mij opgevallen dat de aard van dergelijke problematiek, binnen de genoemde instellingen, voornamelijk zit in het gebrek aan toezicht. Voor zover ik het even heb bemerkt zit er dus tussen de politiek en de instellingen geen onafhankelijk orgaan wat daar toezicht op houdt. Ik zou graag van jullie willen weten of deze conclusie juist is.
Terug naar boven Go down
Admin

Admin

Vrouw

#20BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   wo 16 maa 2016, 18:28

Dank je wel @marcello !!  Als je op internet zoekt naar de William Schrikkersgroep kom je al snel menig klacht over deze groep tegen...

@moederkevanx je zou nog kunnen proberen om je klacht openbaar op het internet te zetten bij klacht.nl: http://www.klacht.nl/william-schrikker-groep/

Zij sturen dan je klacht door naar de WSG groep met de vraag om dit op te lossen.. als je klacht openbaar op internet staat en hij is gegrond dan zal de WSG groep er baat bij hebben om de klacht naar tevredenheid op te lossen.. want klacht.nl vermeldt ook hoeveel opgeloste klachten er zijn..

Ik hoop dat je er iets aan hebt Jose, je ziet we denken met je mee  Kom maar

Terug naar boven Go down
moederkevanx

Partner

Vrouw

#21BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   do 17 maa 2016, 09:13

bedank dat jullie met mij mee denken, maar ik moeder heb all heel veel gedaan maar dat heeft allemaal nicks geholpen wandt mijn dochter blijf mij nog bellen of ze schrijf berichtje op msn of whappsap wat van de wsg en instelling niet mag wandt ik mag alleen 10 minuten met xena bellen en beleiding moet mee luisteren en het bellen is woensdag en zondag ,maar ik weet dat mijn dochter er niet aan houd wandt mijn dochter wild hebben dat zei alleen bij moeder opbezoek kan gaan zonder beleiding die ons op de vingers moet kijken en het mooieste is dat wsg en instellingen sint anna heel de beleiding niet wild betallen en ik heb nu gezegt dat als mijn dochter 18 jaar is wild ik geen beleiding meer dus betaald gemeente reuver niet de beleiding dus zegt wsg voogd dan mag mijn dochter mij niet opbezoeken wandt wsg wild ons kontakt kapot maken ,en ik heb ook klachten in gediendt bij akj en bij de wsg utrecht en dat heeft nicks geholpen ,en het gat steeds slechter met mijn dochter het houd niet op mijn dochter beld mij op en zeg tegen mij huillend mama help mij kom mij hallen ik wil niet meer op sint anna heel wonen en ik weet dat ik moeder mijn dochter niet kan hallen wandt ik weet ook dat de politie komt en mijn dochter weer terug breng dus daar berijk ik als moeder nicks mee ik moeder wild mijn dochter helpen en graag wil ik dat mijn dochter bij mij moeder woondt maar wsg voogd wild dat niet hun willen hebben dat mijn dochter op sint anna heel blijf wonen maar mijn dochter wild wild dat niet en dan durf wsg te zegen tegen mijn dochter als mijn dochter toch bij moeder gaat wonen gaat wsg voogd er voor zorgen dat mijn dochter niet meer naar school kan gaan en ook dat mijn dochter geen werk krijg als mijn dochter 18 jaar is en wsg zei ook dat niemand mijn dochter doet helpen en ik moeder heb dat allemaal gehoort wat wsg voogd tegen mijn dochter zegt ik vind dat er iemand moet zijn dien mijn dochter kan helpen wandt ik zelf vind het niet goed dat wsg zo met mijn dochter om gaat er moet toch een op los zing zijn om mijn dochter te helpen wandt het houd niet op en mijn dochter is ook niet gelukkig wat moet ik doen als mijn dochter mij weer beld wandt advocaat kan mij niet helpen omdat wsg het ouderlijke gezag heeft dus wsg heeft de macht over mijn dochter ik heb van de akj toen gehoort dat wsg voogd mag tegen mijn dochter zegen dat mijn dochter nooiet naar moeder mag gaan wonen en als mijn dochter het wel doet dan gaat wsg er voor zorgen dat niemand haar doet helpen ook gaat wsg er voor zorgen dat mijn dochter niet naar school kan gaan en ook dat mijn dochter geen werk krijg ik moeder vind het heel erg hoor dat zo met mijn dochter om gaat ik moeder van Xena Kuypers heb jullie hulp nodig wandt ik weet dat mijn dochter eens weg loop en dat naar mij toe gaat en daarom wil ik van de voren als mijn dochter bij mij is dat mijn dochter niet meer terug wordt gebracht met de politie dus vraag ik moeder help mijn dochter aub
Terug naar boven Go down
Gast

#22BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   do 17 maa 2016, 12:25

Dag moederkevanx,

Zoals ik al in mijn eerdere reactie heb aangegeven kan Nederland Heelt daarin weinig voor u betekenen. Het enige wat we voor u kunnen doen is een luisterend oor bieden. Wat onze @Admin al heeft aangegeven zou u uw klacht ook kunnen deponeren bij klacht.nl. En anders moet u zich wenden tot SKIP of slachtofferhulp NL.
Terug naar boven Go down
moederkevanx

Partner

Vrouw

#23BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   di 14 jun 2016, 19:37

Moederkevanx Is Eindelijk Van WilliamSchrikker Af Carola Dings Sandra Beks Chantal Smeets Hun Waren Geen Goede Voogden Die Keken Niet In Het Belang Van Mijn Dochter Hun Lieten Het Toe Dat Mijn Dochter Door De Instellingen Mishandeld Werdt Door De Beleiding Keken Niet Naar De Veilig Heid Van Mijn Dochter Het Is Niet Meer Normaal Dat Mijn Dochter Door De Instellingen Geestelijk Kapot Wordt Gemaakt Ook Houd Mijn Dochter Er Een Trauma Van OVER Wat Mijn Dochter Allemaal Mee Heeft Gemaak En Nog Mee Maakt WSG jOS extra Was Toen Maneger Die Zei Toen Tegen Mijn Dochter Dat Zei Nooiet Meer Bij Moeder Mag Gaan Wonen En Carola Dings Zei Tegen Xena En Ook Yegen Moeder Als Moeder Geen Beleiding Wild Mag Moeder Haar Eigen Dochter Niet Meer Zien En Dat Zal Carola Dings Ook Aan De Curator Door Geven Dat Carola Aan Moeder Gezegt Moeder Zei Aan De Tel Ben Jij Mij Aan Het Betreigen Carola Dings Ik Laat Mij Niet Betreigen En Ik Stop Met Beleiding Moeder Heeft Geen Beleiding Nodig Dus Stop Ik In September En Als Xena Naar Mij Komt Kun Jij Haar Niet Tegen Houden En Jij Kunt Het Gewoon Aan De Curator Zegen Zei Kan Mijn Dochter Ook Niet Tegen Houden
Terug naar boven Go down
Admin

Admin

Vrouw

#24BerichtOnderwerp: Re: onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn   di 14 jun 2016, 19:52

Wat fijn om te horen dat jullie eindelijk van WSG verlost zijn @moederkevanx !!
wat een opluchting zal dit voor jullie zijn na zo lange tijd van strijd  Applaus
Wij wensen jullie nu vooral rust en veel geluk in de toekomst toe  Duim omhoog

Terug naar boven Go down

onderzoek naar mishandeling van kinderen die uithuis geplaatst zijn
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Nederland Heelt :: MEDEDELINGEN - OPENBAAR :: Commissie de Winter-
Reageren