Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

IndexPortaalFAQZoekenInloggenRegistreren
->| NH WENST U ALLEN FIJNE FEESTDAGEN TOE ! |<-
Like/Tweet/+1
Like onze pagina
BEZOEK ONS OOK OP:
NH op Blogger NH op Facebook NH op Google+ NH op LinkedIn NH op Twitter NH op YouTube
TWITTER
LEDEN IN HET NIEUWS
In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie
ZEG NEE !
Zeg NEE tegen seksueel geweld - RTL. Deze vooraanstaande Nederlandse mannen spreken zich uit tegen seksueel geweld.
BLOGS
ReagerenDeel | .

Seksueel geweld tegen kinderen: een probleem van ons allemaal.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Admin

Admin

Vrouw
Aantal berichten : 1754
Punten : 9844
Reputatie : 1459
Registratiedatum : 20-07-13

#1BerichtOnderwerp: Seksueel geweld tegen kinderen: een probleem van ons allemaal.   wo 08 jul 2015, 14:11

Seksueel geweld tegen kinderen:
een probleem van ons allemaal.
Nationaal Rapporteur gasthoofdredacteur Augeo magazine

Geachte heer/mevrouw,

Kinderen hebben recht op bescherming tegen alle vormen van seksueel geweld. Vanuit die overtuiging adviseer ik de regering hoe de aanpak van seksueel geweld tegen kinderen in Nederland kan worden verbeterd. Ruim een jaar geleden verscheen mijn rapport ‘Op goede grond’. Hierin liet ik zien hoe de aanpak van seksueel geweld bestaat uit verschillende beslissingen, hoe vaak en hoe goed we slachtoffers en plegers in beeld hebben, en hoe we de aanpak zouden kunnen verbeteren.

Dit themanummer van Augeo magazine staat geheel in het teken van seksueel geweld tegen kinderen. Samen met Augeo wil ik u aan de hand van verschillende verhalen laten zien wat seksueel geweld nu eigenlijk is, wat de impact ervan kan zijn, welke mythes er over seksueel geweld bestaan en wat u zelf kunt doen om het te helpen voorkomen, te herkennen, te bespreken en aan te pakken. Ik hoop dat deze editie van het magazine u hierbij nieuwe inzichten biedt.

Met vriendelijke groet,
Corinne Dettmeijer-Vermeulen
Nationaal Rapporteur Mensenhandel en Seksueel Geweld tegen Kinderen

Terug naar boven Go down
http://nederlandheelt.weebly.com

Seksueel geweld tegen kinderen: een probleem van ons allemaal.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Nederland Heelt :: INSPIRATIE BRONNEN OPENBAAR :: Overig-
Reageren