Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

onrecht

Trijntje
Trijntje

onrecht Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6478

onrecht Empty onrecht

Bericht van Trijntje za 20 aug 2016, 10:14

Onrecht, ik kan er slecht tegen. Natuurlijk de wereld is vergeven van onrecht en over het algemeen kan ik daar niets aan veranderen. Daar waar mogelijk zal ik toch mijn stem laten horen, ook al zet het geen zoden aan de dijk.

In het Nederlandse rechtssysteem is het zo dat een levenslange veroordeling ook daadwerkelijk betekent: tot de dood.
Wat nu als er iemand veroordeeld is op verkeerde gronden, gemanipuleerd bewijsmateriaal?

De zaak Baybasin, daar zit een behoorlijk luchtje aan en het is een politiek gevoelige zaak. (Er schijnen connecties te zijn met mijn grote vriend JD en met de Turkse overheid.)
Deze Turkse Koerd is in Nederland (hoezo in Nederland??) veroordeelt tot levenslang. Het bewijs van zijn misdragingen zijn telefoontaps! Die telefoontaps zijn op een nogal vreemde manier geknipt, geplakt en vertaald. Een gerechtelijke dwaling? Baybasin zit al zo'n 18 jaar gevangen. 5 jaar geleden is er een herzieningsverzoek ingediend, tot op de dag van vandaag is daar nog geen beslissing over genomen. 5 jaar!

Heel veel informatie is er te vinden op de website van de advocaat: http://www.bs-foundation.nl/

Er is een petitie gestart:

https://petities.nl/petitions/laat-baybasin-vrij?locale=nl

teken ajb als je ook tegen onrecht bent.
Ik weet niet in hoeverre Baybasin echt "onschuldig" is, maar de manier waarop hij veroordeeld is stuit mij tegen de borst.

Trijntje

Admin
Admin

onrecht Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21743

onrecht Empty Re: onrecht

Bericht van Admin za 20 aug 2016, 11:44

Ik deel hem rond op de sociale netwerken @Trijntje   Duim omhoog

Trijntje
Trijntje

onrecht Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6478

onrecht Empty Re: onrecht

Bericht van Trijntje za 20 aug 2016, 18:40

Dank je wel Tonny.


Ik volg al jaren de verwikkelingen rond Demmink (geen) en dan kom je onvermijdelijk ook de situatie van Baybasin tegen.

  • Reageren

Het is nu vr 29 maa 2024, 02:13