Hey jarige @Frank Ligtvoet,
Nooit kunnen denken dat ik zo'n vijftig jaar na ons laatste contact jou vandaag namens het NH-Team een verjaarsboeket zou mogen overhandigen. We woonden een paar straten bij elkaar vandaan. Op de lagere school aan de Bergse plas waren we zo ongeveer klasgenoten, ik denk jij een jaar hoger dan ik ..... , en samen zijn we jarenlang misdienaar geweest in dezelfde kerk, en wat dat al niet triggert .....
Daarna, vanaf het begin van de middelbare school, ben ik je niet meer tegengekomen. Tot een paar maanden terug, tot mijn grote verrassing, hier op NH. Een mensenleven verder. Met alle ups & downs.
En nu word je 63 vandaag, twee maanden eerder dan ik.
Ik wens je een heel gezellige verjaardag ver weg in de USA, met je gezin. Dat je nieuwe levensjaar gezond en gelukkig mag zijn en vol vreugde.
Mocht het je uitkomen wat tijd betreft, wees dan eens welkom op onze wekelijkse chatavonden op zondag en woensdag, om te vertellen hoe het met je gaat. Niets hoeft, het mag.
Voor nu wens ik je een heel gezellige verjaardag vandaag. Maak er een mooie dag van Frank !
Hartelijke groet,
Joost