Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

Dank je wel Team en vrijwilligers !

Admin
Admin

Dank je wel Team en vrijwilligers ! Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21742

Dank je wel Team en vrijwilligers ! Empty Dank je wel Team en vrijwilligers !

Bericht van Admin do 22 feb 2018, 15:47

@Esmeraldam @Joost @Cleo Coralie  @Mirte-en-Co  Dank je wel Team en vrijwilligers ! T0507

Ik wil even mijn dank uit spreken voor alle teamleden en vrijwilligers die er doorlopend voor zorgen dat leden op ons forum een warm plekje vinden om hun ervaringen te delen, zonder jullie is het 'huis' (forum) geen 'thuis' ! En zonder jullie inzet had ik geen tijd gehad om deze nieuwe versie te ontwikkelen, jullie hebben mij geholpen te groeien !
Een super dank je wel voor jullie inzet allemaal !  Dankjewel Dank je wel Team en vrijwilligers ! T2750

Deze is voor jullie allemaal !

Dank je wel Team en vrijwilligers ! Bedank11

Mirte-en-Co
Mirte-en-Co

Dank je wel Team en vrijwilligers ! Vip31110

Registratiedatum : 24-12-17
Reputatie : 244
Aantal berichten : 142
Punten : 2946

Dank je wel Team en vrijwilligers ! Empty Re: Dank je wel Team en vrijwilligers !

Bericht van Mirte-en-Co za 24 feb 2018, 21:07

JIJ ook heel erg bedankt @TonnyKamper
Zonder jou was er geen forum en geen chat.
Dank je wel Team en vrijwilligers ! 0000001917Dank je wel Team en vrijwilligers ! 0000002899

Admin
Admin

Dank je wel Team en vrijwilligers ! Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21742

Dank je wel Team en vrijwilligers ! Empty Re: Dank je wel Team en vrijwilligers !

Bericht van Admin za 24 feb 2018, 21:56

Dank je wel lieve @Mirte-en-Co  Liefs

Cleo Coralie
Cleo Coralie

Dank je wel Team en vrijwilligers ! Vip31110

Registratiedatum : 25-12-17
Reputatie : 370
Aantal berichten : 216
Punten : 3193

Dank je wel Team en vrijwilligers ! Empty Re: Dank je wel Team en vrijwilligers !

Bericht van Cleo Coralie zo 25 feb 2018, 19:55

Lieve Tonny,

Ik denk dat je ergens wel weet hoe ik erover denk, ik laat het je soms ook gewoon weten, maar er zijn nooit momenten genoeg om nog eens extra te zeggen.

Dank je wel Team en vrijwilligers ! Mag-ik-jou-bedanken-web-550x700

Ik weet dat je soms twijfelt aan jezelf, maar dat is nergens voor nodig! Je bent een prachtig persoontje met een warm hart en vooral met het hart op een juiste plaats.

Bedankt voor je aanwezigheid hier, bedankt voor al jouw ondersteunende en warme berichten voor iedere van ons, bedankt voor dit forum en de chat die nu een prachtig nieuw jasje hebben gekregen, bedankt voor het vele werk dat je verzet zowel voor als achter de schermen! Weet dat wat je doet ontzettend gewaardeerd wordt Tonny!

Een dikke knuffel van mij voor jou!  Kom maar
Ook ik ben trots op je!

Cleo

Admin
Admin

Dank je wel Team en vrijwilligers ! Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21742

Dank je wel Team en vrijwilligers ! Empty Re: Dank je wel Team en vrijwilligers !

Bericht van Admin zo 25 feb 2018, 21:36

Cleo Coralie schreef:Lieve Tonny,

Ik denk dat je ergens wel weet hoe ik erover denk, ik laat het je soms ook gewoon weten, maar er zijn nooit momenten genoeg om nog eens extra te zeggen.

Dank je wel Team en vrijwilligers ! Mag-ik-jou-bedanken-web-550x700

Ik weet dat je soms twijfelt aan jezelf, maar dat is nergens voor nodig! Je bent een prachtig persoontje met een warm hart en vooral met het hart op een juiste plaats.

Bedankt voor je aanwezigheid hier, bedankt voor al jouw ondersteunende en warme berichten voor iedere van ons, bedankt voor dit forum en de chat die nu een prachtig nieuw jasje hebben gekregen, bedankt voor het vele werk dat je verzet zowel voor als achter de schermen! Weet dat wat je doet ontzettend gewaardeerd wordt Tonny!

Een dikke knuffel van mij voor jou!  Kom maar
Ook ik ben trots op je!

Cleo

Ooh wat lief van je lieve @Cleo Coralie  Blozen  Dankjewel   Knuffel  Hartekus

  • Reageren

Het is nu do 28 maa 2024, 21:25