LEDEN IN HET NIEUWS
In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie
GASTBLOGS
Mirte&Co RelaxedOpvoeden.nl 5
Mirte-en-Co- -- VIP --\>
- Registratiedatum : 24-12-17
Reputatie : 244
Aantal berichten : 142
Punten : 3138
- Bericht nummer 1
Mirte&Co RelaxedOpvoeden.nl 5
Admin- -- Oprichter --\>
- Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3494
Aantal berichten : 4327
Punten : 21943
- Bericht nummer 2
Re: Mirte&Co RelaxedOpvoeden.nl 5
Een ontroerend inkijkje in jouw wereld weer lieve @Mirte-en-Co dank je wel voor het delen en voor je openheid!
Liefs,
Liefs,
Gast- Gast
- Bericht nummer 3
Re: Mirte&Co RelaxedOpvoeden.nl 5
Hey @Mirte-en-Co, jullie blog heb ik ademloos gelezen. Wat dapper dat je dit stukje durft te delen. Wat een prachtig mens zijn jullie toch dat je vanuit eigen ervaringen anderen wilt helpen. Delen helpt helen, zeker waar. Dank daarvoor ! Jullie mogen er zijn, (jaahhh, zo blij dat jullie er zijn) .... met het verleden, dingen waar jullie niets aan konden doen, maar die je overkwamen. Uit wat ik tot nu toe heb gelezen in jullie blogs merk ik op hoe enorm getroffen jullie dochters het hebben met jou en Ingrid als hun ouders. Het kan dus echt, dat misbruik en verwaarlozing in een familie-keten ophouden als je je daar als ouders bewust van bent en op een dergelijke goede verstandige manier mee omgaat. Zodat jullie twee meiden later niet in een levenscrisis terecht zullen komen zoals jullie, toen alles bij dat wasmachine-moment in elkaar stortte. Heel veel respect heb ik voor jullie Mirte !
Joost
Joost