Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

Live Chat voor VIPS

Admin
Admin

Live Chat voor VIPS Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3492
Aantal berichten : 4324
Punten : 21768

Live Chat voor VIPS Empty Live Chat voor VIPS

Bericht van Admin vr 02 maa 2018, 13:03

Live Chat voor VIPS Blauw-10

Live Chatsessie alléén voor onze VIP forumleden.
U moet wel eerst ingelogd zijn op het forum !
Klik daarna op "Mijn Pagina" in het menu en dan op Inloggen op de blauwe balk van de chatroom om toegang te krijgen !

http://www.nederlandheelt.nl/forum

Anonymous
Gast
Gast

Live Chat voor VIPS Empty Re: Live Chat voor VIPS

Bericht van Gast vr 02 maa 2018, 13:25

en op welk kanaal gaan woensdag en zondag de chatsessies door?
zijn er andere dagen? of blijft het op woensdag en zondag?
Admin
Admin

Live Chat voor VIPS Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3492
Aantal berichten : 4324
Punten : 21768

Live Chat voor VIPS Empty Re: Live Chat voor VIPS

Bericht van Admin vr 02 maa 2018, 14:51

singingintherain schreef:en op welk kanaal gaan woensdag en zondag de chatsessies door?
zijn er andere dagen? of blijft het op woensdag en zondag?

Bedankt voor je vraag @singingintherain voorlopig blijft het op woensdag en zondag omdat er nog geen vraag was naar andere dagen en de chat vindt je via het hoofdmenu onder "Mijn Pagina" die alleen zichtbaar is voor ingelogde leden..

Maar je mag altijd andere dagen opperen hoor, dan kunnen de chat-mods overleg plegen of zij beschikbaar kunnen zijn en is dat het geval dan veranderen we één van de dagen naar de gewenste dag ! Inbreng is altijd welkom hoor  Knipoog  Knuffel

Anonymous
Gast
Gast

Live Chat voor VIPS Empty Re: Live Chat voor VIPS

Bericht van Gast vr 02 maa 2018, 17:25

dat bedoelde ik niet helemaal,
mijn vraag was vooral of de chat voor vips als voor leden dezelfde is, ofdat deze op andere dagen doorgaan, of op dezelfde dag maar dan in 2 aparte chatrooms??
Admin
Admin

Live Chat voor VIPS Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3492
Aantal berichten : 4324
Punten : 21768

Live Chat voor VIPS Empty Re: Live Chat voor VIPS

Bericht van Admin vr 02 maa 2018, 19:31

singingintherain schreef:dat bedoelde ik niet helemaal,
mijn vraag was vooral of de chat voor vips als voor leden dezelfde is, ofdat deze op andere dagen doorgaan, of op dezelfde dag maar dan in 2 aparte chatrooms??
Aha, dan had ik je verkeerd begrepen @singingintherain  Sorry
De Vips chat is op woensdag en de chat voor alle leden op zondag, wel beiden in dezelfde chatroom, omdat onze vorige chatroom met gescheiden rooms de strijd heeft opgegeven helaas en ik nog steeds geen nieuwe vervanger heb gevonden daarvoor.

Maar dit wordt opgelost doordat de chat-mods instructie hebben om op woensdag alleen VIPS moderators en teamleden toe te laten, andere webleden worden dan verbannen uit de chat..

Anonymous
Gast
Gast

Live Chat voor VIPS Empty Re: Live Chat voor VIPS

Bericht van Gast vr 02 maa 2018, 23:17

ok bedankt voor de uitleg Glimlach
en geen sorry!!
  • Reageren

Het is nu vr 19 apr 2024, 08:13