Volksvertegenwoordiging?
van auteurkindvanderekening op do 21 jun 2018, 14:15Aan: 'a.kuiken@tweedekamer.nl'
Onderwerp: verbaasd
Beste mevr. Kuiken,
Met stomme verbazing hoorde ik uw Wetsvoorstel om de rechter te passeren bij het verbieden van ( “motor) clubs” en dit over te laten aan de Minister.
Wat zou het voor veel van mijn lotgenoten een feestdag zijn geweest als politici dit Wetsvoorstel hadden ingediend om pedoclubs zoals Martijn te verbieden in het verleden.
100.000 kinderen nu inmiddels volwassenen zouden dan mogelijk niet het slachtoffer zijn geworden van dit soort “kindervrienden”
Maar nee, de politiek was ziende blind en horende doof en Martijn en de leden en andere pedo-seksuele criminelen konden ongestoord hun gang gaan.
Talloze (ook hooggeplaatste) daders en mede daders ontsprongen de dans.
Ik zuig dit niet uit de dikke duim,maar kan mijn bericht ná meer dan 45 jaar strijd met meer dan voldoende bewijzen onderbouwen,maar helaas de Overheid en de volksvertegenwoordigers en ook de media hadden geen oren naar ons verhaal. Ook niet toen ondergetekende met enige medestrijders in 2014 met een petitie naar Den haag kwam en deze overhandigde aan enige volksvertegenwoordigers.
Ondanks het gesprek daarna bleef het oorverdovend stil vanuit Den Haag.
Tsja, ik begrijp u wel ook criminele (motor)bendes moeten hard worden aangepakt om het publiek te laten zien dat de politie de zware Criminaliteit de baas is.,hetgeen uiteraard al lang niet meer waar is.
De bestrijden van de zware seksuele criminaliteit waaraan kinderen en jong volwassenen decennialang slachtoffer werden en nog steeds worden was/is het stiefkindje van vooral de VVD kabinetten en nog steeds gezien het bewijsmateriaal waarover ik beschik.
Wel reageerde Premier Rutte als een gebeten hond in een brief rechtstreeks aan mij gericht nadat ik bij het OM een klacht had ingediend tegen Klaas Dijkhoff mbt kinderhandel en het gedogen van seksueel misbruik van kindbruidjes.
Ook deze klacht kan ik onderbouwen gezien de uitspraken van Dhr.K,Dijlhoff zelf over zijn handelen.
Ik verwacht geen antwoord,maar toch met groet
G.M.Berben, auteur