Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

Krantenberichten

BeTheMovie
BeTheMovie

Krantenberichten Vip31110

Registratiedatum : 06-02-19
Reputatie : 9
Aantal berichten : 9
Punten : 1973

Krantenberichten Empty Krantenberichten

Bericht van BeTheMovie zo 10 feb 2019, 22:02

Ik weet niet of het hier per se bij hoort, maar ik zag 'leden' en 'nieuws' staan... vandaar!

Zoals jullie misschien wel weten, komen er geregeld anonieme krantenberichten binnen over misdaden. Dit uiteraard om de privacy te beschermen van eenieder die aanwezig is. Zo ook bij mijn zaak, die van 2015 tot 2016 liep. Ik heb zelf de krantenartikelen bewaard, dus ik zal ze hier ook wel delen. 
En ja, het is inderdaad apart om dingen geanonimiseerd te lezen, terwijl je weet dat 't over jou(w zaak) gaat. Andere kant, het is ook wel fijn dat 't er niet direct in staat natuurlijk.

Strafzitting 2015, Omroep Brabant:
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/200148/Justitie-wil-dat-man-achter-tralies-verdwijnt-vanwege-ontucht-met-neefjes

Strafzitting 2015, Eindhovens Dagblad. Het online artikel is niet meer te vinden, geen idee waarom niet, maar ik heb wel het artikel (overigens ook fysiek, wat 't op zich ook wel heftiger maakt):
Krantenberichten Artike10

Uitspraak 2015, Eindhovens Dagblad. Wederom geen artikel meer te vinden, maar het plaatje wel:
Krantenberichten E0fbed22ac18efe876ad214d3c5bb7fa

Uitspraak 2015, Omroep Brabant:
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/200878/Pedoseksueel-die-ontucht-pleegde-met-neefje-moet-anderhalf-jaar-de-cel-in


Het artikel van Eindhovens Dagblad van de strafzitting van 2015 is mij wel het meest 'dierbaar'. Ook wel omdat het het langste en meest accurate stuk is, maar ook omdat er iets speciaals gebeurde:
Toen ik klaar was met m'n spreekrecht, een stukje tekst (van jezelf) voorlezen om jouw kant van het verhaal en hopelijke uitkomst te laten weten, moesten we even een pauze nemen. Ik liep bijna huilend de zaal uit, omdat dat gedeelte er eindelijk op zat. Mijn advocate en nog een paar mensen kwamen met mij mee om me te troosten. Zowel slachtofferhulp als m'n advocate hielden toen een man van de pers tegen, die eigenlijk met mij wou 'praten'. Naast dat dat sowieso niet handig/slim was om te doen, wat 't ook niet echt het moment om iets te zeggen. 
Mijn advocate heeft uiteindelijk haar e-mailadres gegeven, volgens mij, en eigenlijk was 't enige wat hij wou zeggen (bleek later uit een e-mail die hij naar haar stuurde en zij naar mij): "Ik heb veel rechtszaken meegemaakt, maar wat hij deed was bewonderenswaardig. Ik wens hem veel sterkte en zoveel mogelijk geluk." Toen ik dat las, voelde ik 'm wel... en nog steeds. 

Dat waren mijn artikelen in elk geval. 
Groetjes

Admin
Admin

Krantenberichten Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3492
Aantal berichten : 4324
Punten : 21768

Krantenberichten Empty Re: Krantenberichten

Bericht van Admin ma 11 feb 2019, 00:46

Wat ontzettend moedig van je om dit te delen @BeTheMovie  Respect Ben je wel op de hoogte dat dit een openbaar forum is en dat iedereen mee kan lezen, ook bezoekers dus? Als dat niet de bedoeling is dan verplaats ik het bericht voor je naar het gesloten VIPS forum..

Groetjes en sterkte  :dank2:



Krantenberichten Onders10
   | Hoe een foto plaatsen? | Forum Regels | Neem Contact op met de Admin |
Gebruikersnaam of emailadres veranderen? Neem dan contact op met de Admin.
Deelnemen aan de DIS, DS, NAO en CPTSS groep? Klik dan Hier op deelnemen.

Cokkie
Cokkie

Krantenberichten Vip31110

Registratiedatum : 29-08-18
Reputatie : 2208
Aantal berichten : 1738
Punten : 6196

Krantenberichten Empty Re: Krantenberichten

Bericht van Cokkie ma 11 feb 2019, 11:20

Veel sterkte @BeTheMovieRespectWelkomBloemetje

Anonymous
Gast
Gast

Krantenberichten Empty Re: Krantenberichten

Bericht van Gast ma 11 feb 2019, 16:39

Dapper dat je dit deelt!
BeTheMovie
BeTheMovie

Krantenberichten Vip31110

Registratiedatum : 06-02-19
Reputatie : 9
Aantal berichten : 9
Punten : 1973

Krantenberichten Empty Re: Krantenberichten

Bericht van BeTheMovie ma 11 feb 2019, 21:05

@Admin. Ja, dat zag ik, alleen ik wist/weet niet wat 'VIPS' e.d. allemaal inhoudt... maar het mag op beide gedeeltes wel staan. Thanks voor 't melden/aangeven in elk geval!

@Cokkie, dankjewel!

@Kolibrie, dankjewel!

Admin
Admin

Krantenberichten Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3492
Aantal berichten : 4324
Punten : 21768

Krantenberichten Empty Re: Krantenberichten

Bericht van Admin ma 11 feb 2019, 23:44

BeTheMovie schreef:@Admin. Ja, dat zag ik, alleen ik wist/weet niet wat 'VIPS' e.d. allemaal inhoudt... maar het mag op beide gedeeltes wel staan. Thanks voor 't melden/aangeven in elk geval!

VIPS dat zijn onze leden die lotgenoot zijn Stefan, alleen zij hebben toegang tot onze besloten VIPS fora, jij bent ook een VIP, dus jij hebt er wel toegang, maar leden van een andere categorie niet en bezoekers dus ook niet  Knipoog



Krantenberichten Onders10
   | Hoe een foto plaatsen? | Forum Regels | Neem Contact op met de Admin |
Gebruikersnaam of emailadres veranderen? Neem dan contact op met de Admin.
Deelnemen aan de DIS, DS, NAO en CPTSS groep? Klik dan Hier op deelnemen.

BeTheMovie
BeTheMovie

Krantenberichten Vip31110

Registratiedatum : 06-02-19
Reputatie : 9
Aantal berichten : 9
Punten : 1973

Krantenberichten Empty Re: Krantenberichten

Bericht van BeTheMovie di 12 feb 2019, 20:55

@Admin, aaah duidelijk! Glimlach

  • Reageren

Het is nu vr 19 apr 2024, 17:59