Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen

Carolien-Sunshine
Carolien-Sunshine

Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen Vip31110

Registratiedatum : 01-12-19
Reputatie : 9
Aantal berichten : 8
Punten : 1609

Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen Empty Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen

Bericht van Carolien-Sunshine do 02 apr 2020, 19:34

Hallo lieve mede lotgenoten,

In deze tijd nu het corona virus in ons land waard - en ook mij waarschijnlijk getroffen heeft - is alles even anders dan normaal.

Misschien heb je therapie of begeleiding die nu op afstand gegeven moet worden, of ging je naar een dagbestedingscentrum of steun groep. Het ligt nu allemaal stil en we zitten meer als gewoonlijk uren thuis.

En onze gedachtes, en eventuele angsten hebben nu volop de kans om zich te vertonen……

Daarom wil ik graag een aantal lotgenoten (en evt hun mantelzorgers/ mede huisgenoten) een stukje steun of troost bieden door een kaartje te sturen. Ik kan een 3D kaart maken of een lichtkaart......en evt zelfs waxine lichtje mee sturen. Net wat je wil.

Heb je behoefte aan wat steun reageer dan niet onder dit bericht maar via mijn FB pagina Carolien-Sunshine Joosten en van daar uit naar chatbericht of Messenger.

Ik kijk uit naar reacties.

Groetjes Carolien Kaarsje branden Liefs

Admin
Admin

Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21743

Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen Empty Re: Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen

Bericht van Admin do 02 apr 2020, 22:52

Wat een lief initiatief lieve @Carolien-Sunshine  Love it Toppie Kushand

Carolien-Sunshine
Carolien-Sunshine

Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen Vip31110

Registratiedatum : 01-12-19
Reputatie : 9
Aantal berichten : 8
Punten : 1609

Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen Empty Re: Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen

Bericht van Carolien-Sunshine vr 03 apr 2020, 00:14

Ik hoop dat er wat reacties via fb komen. daar heb ik een soortgelijk bericht neergezet - op mijn eigen fb pagina- dus ik ben benieuwd.Kijk daar ook maar als je wil admin. St Jarige job heeft ook via mail gereageerd ik mag kaartjes naar hen sturen voor de jarigen. Gr Carolien Sunshine

Cokkie
Cokkie

Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen Vip31110

Registratiedatum : 29-08-18
Reputatie : 2208
Aantal berichten : 1738
Punten : 6175

Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen Empty Re: Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen

Bericht van Cokkie wo 08 apr 2020, 11:40

Hallo @Carolien-Sunshine wat een leuk en mooi initiatief  Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen 1f340 !

Dank je ,
van Cokkie.

Carolien-Sunshine
Carolien-Sunshine

Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen Vip31110

Registratiedatum : 01-12-19
Reputatie : 9
Aantal berichten : 8
Punten : 1609

Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen Empty Re: Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen

Bericht van Carolien-Sunshine wo 08 apr 2020, 15:17

Ik hoop dat er mensen gaan reageren  Handen maken hart  helaas heeft de oproep tot nu toe weinig opgeleverd. Nou ja wel heel leuk is dat een medewerkster van de organisatie 'niet alleen' mij belde gisteren. Zij gaat kijken welke kinderen en volwassenen die in instellingen wonen (bv verstandelijk gehandicapten of mensen met psychische klachten) ik een kaartje mag sturen. 

Groetjes Carolien

Admin
Admin

Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21743

Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen Empty Re: Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen

Bericht van Admin wo 08 apr 2020, 18:31

Misschien komt dat omdat dit topic van hieruit niet gedeeld kan worden op sociale media kanalen @Carolien-Sunshine het staat in een besloten forum..
Als je het wilt rond delen bijvoorbeeld op je FB profiel of pagina dan kan ik het wel verplaatsen naar een openbaar forum zoals bijvoorbeeld het oproepen forum in de 1e categorie..
Laat maar weten of dat is wat je wilt?

Carolien-Sunshine
Carolien-Sunshine

Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen Vip31110

Registratiedatum : 01-12-19
Reputatie : 9
Aantal berichten : 8
Punten : 1609

Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen Empty Re: Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen

Bericht van Carolien-Sunshine wo 08 apr 2020, 19:44

Graag Admin!  Love it

Admin
Admin

Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21743

Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen Empty Re: Steun op afstand ivm corona - evt nieuwe contacten opdoen

Bericht van Admin wo 08 apr 2020, 19:55

Gedaan hoor @Carolien-Sunshine  Love it

  • Reageren

Het is nu vr 29 maa 2024, 06:41