MISBRUIK VAN EEN KIND Een vers.. een vers waar je geschokt op reageert. Een vers over een kind dat blij moet leven, maar dit kind treft het verkeerd. Het mag mamma niets vertellen.. krijgt nieuw speelgoed wordt beloofd. Maar ondertussen wordt de vreugde van het kind vernield en verdoofd. Een kind zo onschuldig en vol vertrouwen naar een volwassene toe. Niet wetend hoe ziek die is in het hoofd.. hoe kan het kind dit weten, ja hoe? Een kind dat beschermd moet worden maar de pech heeft deze niet te krijgen. Een idioot die zijn lusten op het kind botviert.. en het kind moet zwijgen! En zo leeft het kind in een hel.. de lichtjes in de ogen worden steeds zwakker. Ach kind.. konden wij je maar beschermen tegen zo'n walgelijke stakker. De wereld is vol boze mensen waaraan je niet kunt zien hoe ziek ze zijn! Bij elk bericht of vers over zo'n kind, krimpt mijn hart ineen van een niet te genezen pijn! Ken jij ook zo'n kind of herken jij jezelf in dit vers, aarzel dan niet en neem iemand in vertrouwen die je goed kent en vertrouwen kunt! Zo'n beest moet gestraft worden.. want dit is iets wat niemand je gunt. Een kind heeft de toekomst.. Een toekomst die niet verpest mag worden door pijn uit het verleden. Met ons allen kunnen we helpen.. Onze ogen niet sluiten voor dit.. er wordt al teveel geleden!! |
LEDEN IN HET NIEUWS
In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie
GASTBLOGS
Misbruik van een kind
TonnyKamper- -- Webmaster --\>
- Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10969
- Bericht nummer 1
Misbruik van een kind
Trijntje- -- Ervaringsdeskundige --\>
- Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6669
- Bericht nummer 2
Re: Misbruik van een kind
Dit maakt me alleen maar verdrietig.
Voorkomen kunnen we het niet , maar ik hoop dat elk kind de hulp krijgt die het nodig heeft, dat iemand zich ontfermd over zo'n kind.
Voorkomen kunnen we het niet , maar ik hoop dat elk kind de hulp krijgt die het nodig heeft, dat iemand zich ontfermd over zo'n kind.
TonnyKamper- -- Webmaster --\>
- Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10969
- Bericht nummer 3
Re: Misbruik van een kind
Ik help het je hopen Trijntje..