Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Nieuw onderwerp plaatsen
  • Reageren

Algemene Feedback

Anonymous
Roy B.
Gast

Algemene Feedback Empty Algemene Feedback

Bericht van Roy B. vr 05 jun 2015, 23:12

Hallo allemaal, alhoewel ik zelf geen gebruik maak van het forum kom ik wel regelmatig langs om te lezen wat jullie plaatsen en om van hieruit de diverse instanties te bezoeken, jullie hebben die met een duidelijke beschrijving erg overzichtelijk gemaakt voor de lezers.
Ook het ontspannings aanbod is fijn, ik speel hier wel eens een online spelletje als ik klaar ben met lezen. Ik ben dus geen lid, maar wilde jullie even laten weten dat ik deze site wel degelijk waardevol vindt, mijn complimenten aan jullie voor het overzichtelijke geheel, ga zo door!!  Dank U/Groetjes

Roy B.
Admin
Admin

Algemene Feedback Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21742

Algemene Feedback Empty Re: Algemene Feedback

Bericht van Admin ma 08 jun 2015, 00:04

Hartelijk dank voor de feedback Roy B. Dank U/Groetjes
Fijn om te horen dat we op de goede weg zijn, we wensen U nog fijne tijden toe op de site !!

TonnyKamper
TonnyKamper

Algemene Feedback Webmas10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10777

Algemene Feedback Empty Re: Algemene Feedback

Bericht van TonnyKamper ma 08 jun 2015, 15:07

Hartelijk dank voor uw gewaardeerde bijdrage Roy B.  Duim omhoog

  • Nieuw onderwerp plaatsen
  • Reageren

Het is nu do 28 maa 2024, 11:51