Nederland Heelt is op zoek naar Bloggers en Nieuwsgaarders op vrijwillige basis.
Bloggers zijn Lotgenoten die af en toe artikelen schrijven over hun ervaringen, hun inspiraties en hun helings processen, met als doel lotgenoten te insprireren en ondersteunen.. !
Nieuwsgaarders zijn lotgenoten die bereidt zijn om het web af te speuren naar nieuwsfeiten die voor de lotgenoten interessant kan zijn zoals berichtgeving over de doelgroep of waar en wanneer er lotgenoten dagen georganiseerd worden en deze dagelijks en/of zo vaak mogelijk plaatsen in ons openbare Nieuws Forum..
Dit alles natuurlijk op geheel vrijwillige basis, wij worden niet gefinanciëerd dus kunnen wij ook geen vergoedingen verstrekken. Daar ikzelf al 2 jaar 24/7 gratis werk voor Nederland Heelt door alle websites te onderhouden en ook nog eens alle sociale netwerken bij te houden, bedacht ik me dat er misschien wel meerdere personen zoals ik zijn, die graag iets voor hun medelotgenoten willen doen/betekenen, zo maar, omdat zij net als ik vinden dat lotgenoten dat verdienen.
Het werk wordt teveel voor mij alleen, vandaar mijn verzoek aan jullie..
Niet voor mijzelf !! Maar voor de lotgenoten !
Als je al lid bent kun je meteen beginnen met artikelen plaatsen in de openbare fora !
Ben je nog geen lid maar wil je ook wel meewerken, ga dan eerst even naar onze Wordt Lid pagina !!