Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

IndexIndex  PortaalPortaal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Inloggen  RegistrerenRegistreren  
| >> Per 1 Oktober is de Dinsdagavond chat verplaatst naar Woensdagavond zelfde tijd ! << |
Nederland Heelt
  • FB tijdlijn + Evenementen
  • Belangrijk
  • Mededelingen
  • Agenda
  • Blogs
  • Tweets
  • Leden in het nieuws
    In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen! Klik op de foto om de playlist te openen.

Bekijk HIER alle berichten in deze categorie
  • Webcam Opname

Webcam Recorder

HTML5 Cam Recorder

Audio Recorder

Om jezelf op te nemen terwijl je praat of zingt, kun je één van de bovenstaande online recorders gebruiken die gebruikt maakt van je webcam of microfoon! Ze openen in een popup window, je kunt het venster kleiner/groter maken en het positioneren waar je maar wilt ! Elke opname kun je achteraf downloaden!

Meest bekeken onderwerpen
beste muziek aller tijden
Van Harte Gefeliciteerd Met Je Verjaardag Trijntje !!
Oproep: Kinderdorp Neerbosch - Nijmegen 1945-1985
Psychische mishandeling en emotionele verwaarlozing van kinderen
Narcisme in een relatie: ‘Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat hij hiertoe in staat was’
Algemene Voorwaarden
Oproep: Observatiehuis, Lijsterbesstraat 61, Den Haag (1966-1967)
Beste muziek aller tijden (2)
Je nergens bij horen voelen en trauma
Item over Misbruik op Kinderdorp Neerbosch van Popeye
Zoeken

Geef resultaten weer als:

Rechercher Geavanceerd zoeken
ReagerenDeel | .

Lotgenotendag voor/door lotgenoten seksueel misbruik/mishandeling 27 Mei 2017

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Admin
Admin

Vrouw
Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 1884
Aantal berichten : 2090
Punten : 12294

#1BerichtOnderwerp: Lotgenotendag voor/door lotgenoten seksueel misbruik/mishandeling 27 Mei 2017   do 09 maa 2017, 02:17

Lotgenotendag voor en door lotgenoten / slachtoffers van seksueel misbruik/mishandeling uit het verleden en heden in: TIEL op 27 MEI 2017

Wij; slachtoffers / gedupeerden Seksueel misbruik / mishandeling uit (kerkelijke, jeugd- of overheids-) instellingen, tehuizen, internaten, gastgezinnen, gezinshuizen, weeshuizen, pleeggezinnen of kinderdorpen willen graag bij elkaar komen!
 Wil jij samen met lotgenoten seksueel misbruik / mishandeling samenkomen om te praten, hoe gaat het, hoe ga je er mee om, hoe ben je uit de bus gekomen en hoe is je leven nu. Wil jij je kunnen uiten bij mensen die soortelijke dingen uit hun jeugd hebben meegemaakt of horen hoe andere mensen omgaan met wat ze hebben meegemaakt vanuit hun jeugd? Wil jij jouw ervaringen delen na bijvoorbeeld je aangifte of melding bij een onderzoekscommissie?

Wij zijn zelf slachtoffers en willen graag anderen ontmoeten met dezelfde ervaringen om met elkaar te kunnen praten, ons te kunnen uiten, elkaar te ondersteunen en elkaar te versterken. 
 We vragen een bijdrage van €10,- per persoon. Voor dit bedrag krijgt u koffie / thee, lunch met versgemaakte soep en broodjes. Op eigen terrein voldoende gratis parkeergelegenheid en er zullen buiten het personeel en de lotgenoten / slachtoffers seksueel misbruik geen andere mensen aanwezig zijn. Als de dag gefinancierd wordt dan zal de bijdrage van €10,- vervallen!
 Wil je iemand meenemen? Jouw ondersteuning is ook welkom op deze dag!
 Alleen via aanmelding is het bijwonen van deze lotgenotenbijeenkomst mogelijk!

Voor aanmelding of voor meer informatie; Dominique 
 Email: Geloofinons@gmail.com

*** Tonny Kamper ***

Laatst aangepast door Admin op ma 24 apr 2017, 14:18; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
http://www.nederlandheelt.nl/
DoNiem
Ambassadeur

Vrouw
Registratiedatum : 25-04-16
Reputatie : 21
Aantal berichten : 12
Punten : 641

#2BerichtOnderwerp: Re: Lotgenotendag voor/door lotgenoten seksueel misbruik/mishandeling 27 Mei 2017   za 18 maa 2017, 10:44

Laatst aangepast door DoNiem op za 13 mei 2017, 19:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
ada busman
Ambassadeur

Vrouw
Registratiedatum : 04-08-13
Reputatie : 3
Aantal berichten : 2
Punten : 1582

#3BerichtOnderwerp: Re: Lotgenotendag voor/door lotgenoten seksueel misbruik/mishandeling 27 Mei 2017   vr 14 apr 2017, 20:17

Van Do kreeg ik vanochtend bericht, dat 27 april nier doorgaat. Het wordt waarschijnlijk mei.

Ada Busman
Terug naar boven Go down
Admin
Admin

Vrouw

#4BerichtOnderwerp: Re: Lotgenotendag voor/door lotgenoten seksueel misbruik/mishandeling 27 Mei 2017   vr 14 apr 2017, 20:33

@ada busman schreef:
Van Do kreeg ik vanochtend bericht, dat 27 april nier doorgaat. Het wordt waarschijnlijk mei.

Ada Busman

Oh fijn dat je het even aan me doorgeeft @ada busman  
Ik ben geblokkeerd op FB om haar berichten en profielpagina te zien en ontvriend, ik heb geen idee waarom en vindt het knap irritant, op die manier kan ik niet helpen de lotgenoten op de hoogte te houden van haar initiatief..

Do is ook lid van dit forum, dus zou ze zelf ook updates kunnen plaatsen, zou je dat a.u.b. aan haar door willen geven?

*** Tonny Kamper ***
Terug naar boven Go down
Admin
Admin

Vrouw

#5BerichtOnderwerp: Re: Lotgenotendag voor/door lotgenoten seksueel misbruik/mishandeling 27 Mei 2017   ma 24 apr 2017, 14:21

Gelukkig is de blokkade weer opgeheven @ada busman het lag aan FB, die had een blokkade tussen ons opgeworpen !!

*** Tonny Kamper ***
Terug naar boven Go down

Lotgenotendag voor/door lotgenoten seksueel misbruik/mishandeling 27 Mei 2017
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Nederland Heelt :: MEDEDELINGEN - OPENBAAR :: Agenda-
Reageren