Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam

Admin
Admin

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21733

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Empty Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam

Bericht van Admin di 18 apr 2017, 13:16



Popeye Kamper, een man van de Rotterdamse straat, werkte als maatschappelijk werker op de tippelzone in Rotterdam eind jaren 80 begin jaren 90. Als steun en toeverlaat van de meiden van de G.J. de Jonghweg en later de Keileweg heeft hij veel ellende voorbij zien komen.

Dat er begin april 2017, na speurwerk van een coldcaseteam, een verdachte is opgepakt voor een reeks moorden op Rotterdamse prostituees vervult hem eerder met woede dan met een gevoel van gerechtigheid. Waarom gaf destijds niemand om de meiden waar hij zich met hart en ziel voor inzette en wordt er nu pas via een coldcaseteam op een mogelijke dader gejaagd?

Wie is deze man, wat heeft hij meegemaakt in die roerige jaren toen Rotterdam werd overspoeld door drugs en criminaliteit. Wat is zijn drijfveer geweest om zich in te zetten voor mensen waar niemand naar omkeek?

Vandaag vertelt Popeye Kamper in Radio EenVandaag zijn persoonlijke verhaal over zijn tijd op de tippelzone in Rotterdam.

Coldcaseteam

Het is een bladzijde uit de geschiedenis die weer wordt belicht door de arrestatie van een 58-jarige Schiedammer begin april. Deze man komt na een DNA-verwantschapsonderzoek in beeld bij het coldcaseteam dat een reeks moorden op prostituees onderzoekt. Hij wordt verdacht van zeker twee moorden en de recherche onderzoekt of hij mogelijk ook met 3 andere moorden in verband gebracht kan worden.
De prostituees zijn destijds op een gruwelijke wijze om het leven gebracht. Ze zijn gevonden met diepe messteken en zijn duidelijk met veel geweld om het leven gebracht. Het lijkt erop alsof ze zijn onthoofd.

Het nieuws over de arrestatie brengt ook Popeye Kamper terug in de tijd. In de rubriek Persoonlijk Verhaal vertelt hij over zijn ervaringen als welzijnswerker op de tippelzone in Rotterdam.

Bekijk de gehele uitzending van Radio EenVandaag terug op onderstaande bronpagina!

BRON: http://www.nporadio1.nl/radio-eenvandaag/onderwerpen/404685-popeye-kamper-over-de-tippelmoorden-in-rotterdam

Met dank en alle credits toebehorend aan het team van Radio EenVandaag van AVROTROS


Laatst aangepast door Admin op di 26 jun 2018, 13:49; in totaal 1 keer bewerkt

Adriana
Adriana

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Onders10

Registratiedatum : 16-10-13
Reputatie : 97
Aantal berichten : 29
Punten : 4076

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Empty Re: Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam

Bericht van Adriana di 18 apr 2017, 23:50

Super gedaan @PopeyeKamper  Duim omhoog  Applaus 

Respect

PopeyeKamper
PopeyeKamper

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Teamli10

Registratiedatum : 23-07-13
Reputatie : 270
Aantal berichten : 116
Punten : 4977

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Empty Re: Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam

Bericht van PopeyeKamper ma 24 apr 2017, 21:03

Adriana schreef:Super gedaan @PopeyeKamper  Duim omhoog  Applaus 

Respect

Dank je wel @Adriana  Dank U/Groetjes  Duim omhoog

Bloemx
Bloemx

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Vip31110

Registratiedatum : 13-06-18
Reputatie : 107
Aantal berichten : 96
Punten : 2415

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Empty Re: Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam

Bericht van Bloemx di 26 jun 2018, 11:48

Hoi ik lees dit bericht is oud bericht maar @PopeyeKamper ben je nog lid van dit forum?

Admin
Admin

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21733

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Empty Re: Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam

Bericht van Admin di 26 jun 2018, 12:52

Bloemx schreef:Hoi ik lees dit bericht is oud bericht maar @PopeyeKamper ben je nog lid van dit forum?

Hallo @Bloemx, dank je wel voor je reactie en ja hoor, hij is nog steeds lid van dit forum, alhoewel op het moment inactief blijft hij wel lid, hij is namelijk mijn echtgenoot  Knipoog

PopeyeKamper
PopeyeKamper

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Teamli10

Registratiedatum : 23-07-13
Reputatie : 270
Aantal berichten : 116
Punten : 4977

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Empty Re: Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam

Bericht van PopeyeKamper di 26 jun 2018, 13:23

Bloemx schreef:Hoi ik lees dit bericht is oud bericht maar @PopeyeKamper ben je nog lid van dit forum?

Dag @Bloemx , ja ik ben nog steeds lid hier hoor  Knipoog

Bloemx
Bloemx

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Vip31110

Registratiedatum : 13-06-18
Reputatie : 107
Aantal berichten : 96
Punten : 2415

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Empty Re: Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam

Bericht van Bloemx di 26 jun 2018, 13:42

Oké dit verwachte ik niet naar wat fijn dat je er nog bent. Rest weg ge gum voel me niet fijn meer over dat het hier staat sorry.

Ook de vraag of mensen mijn tekst niet willen copiere om dat ik vaak wil kunnen gummen en ik wil de baas blijven over mijn eigen woorden (zucht)
.


Laatst aangepast door Bloemx op vr 29 jun 2018, 13:27; in totaal 1 keer bewerkt

PopeyeKamper
PopeyeKamper

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Teamli10

Registratiedatum : 23-07-13
Reputatie : 270
Aantal berichten : 116
Punten : 4977

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Empty Re: Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam

Bericht van PopeyeKamper di 26 jun 2018, 13:53

Er werden gruwelijke moorden gepleegd @Bloemx maar ik kan niet op de details ingaan.. ik zag dat de video bovenaan niet meer beschikbaar was, dus heb hem even opnieuw ge-upload. Bedankt voor je reactie en ik wens je sterkte!


Laatst aangepast door PopeyeKamper op vr 29 jun 2018, 13:43; in totaal 1 keer bewerkt

Bloemx
Bloemx

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Vip31110

Registratiedatum : 13-06-18
Reputatie : 107
Aantal berichten : 96
Punten : 2415

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Empty Re: Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam

Bericht van Bloemx vr 29 jun 2018, 13:24

K wil gummen naar dat gaat niet want je hebt mijn tekst ook

PopeyeKamper
PopeyeKamper

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Teamli10

Registratiedatum : 23-07-13
Reputatie : 270
Aantal berichten : 116
Punten : 4977

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Empty Re: Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam

Bericht van PopeyeKamper vr 29 jun 2018, 13:44

Het is al weggehaald @Bloemx  Knipoog

Bloemx
Bloemx

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Vip31110

Registratiedatum : 13-06-18
Reputatie : 107
Aantal berichten : 96
Punten : 2415

Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam Empty Re: Popeye Kamper over de tippelmoorden in Rotterdam

Bericht van Bloemx vr 29 jun 2018, 13:53

Hartekus

  • Reageren

Het is nu di 19 maa 2024, 12:35