Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

voetbal

Trijntje
Trijntje

voetbal Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6506

voetbal Empty voetbal

Bericht van Trijntje zo 15 jun 2014, 11:02

Ik heb de wedstrijd van Mexico gekeken, wat me opviel was dat alle spelers van dat team 2 verschillende kleuren schoenen aan hadden. Ook andere voetballers hebben dat wel eens.

Wat ik me dan afvraag:
Zouden ze nog zo'n zelfde paar in de kast hebben?

Trijntje

Trijntje
Trijntje

voetbal Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6506

voetbal Empty Re: voetbal

Bericht van Trijntje ma 16 jun 2014, 19:09

Geen voetbal liefhebbers?

Niemand die hele mooie goall gezien van Robin van Persie? Het was echt een plaatje zo mooi.

Niet alleen hebben spelers verschillende kleuren schoenen aan, ik zie net een keeper van Portugal die zijn handschoenen aangepast heeft aan zijn schoenen, rechter handschoen en schoen rose en aan de andere kant blauw.



- Trijntje -

TonnyKamper
TonnyKamper

voetbal Webmas10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10806

voetbal Empty Re: voetbal

Bericht van TonnyKamper ma 16 jun 2014, 19:45

Hahaha, ja, zo wordt het voetbal tenminste nog een beetje interessanter LOL..

Natuurlijk hebben wij Oranje zien schitteren en hebben geen doelpunt gemist !!! Ik vond ze allemaal mooi !!  Het was heel lang geleden dat ik met plezier naar voetbal heb gekeken, ik vond er de laatste jaren geen bal meer aan, ik ben eigenlijk alleen maar gaan kijken omdat er totaal niets interessants te vinden was op al onze overige 35 kanalen  :evil: maar achteraf gezien heb ik er eindelijk weer eens geen spijt van dat ik gekeken heb !!!



voetbal Onders10
   | Hoe een foto plaatsen? | Forum Regels | Neem Contact op met de Admin |
Gebruikersnaam of emailadres veranderen? Neem dan contact op met de Admin.
Deelnemen aan de DIS, DS, NAO en CPTSS groep? Klik dan Hier op deelnemen.

Anonymous
Gast
Gast

voetbal Empty Re: voetbal

Bericht van Gast di 17 jun 2014, 06:37

Hallo allemaal.
Wat heeft voedballen met Nederland Heelt te maken?
Voor mij is Nederland Heelt om in je zoektocht verder te komen, of te delen, en niet allemaal dingen die er niets mee van doen heeft.
Daar is feestboek voor.
Er komt steeds meer dingen op te staan wat er niets te zoeken heeft met ons doel groep.

Groetjes Edwin.
Trijntje
Trijntje

voetbal Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6506

voetbal Empty Re: voetbal

Bericht van Trijntje di 17 jun 2014, 09:44

Hallo Edwin,

Waarom zou ik niet over voetbal mogen praten?

Voor mij is Nederland Heelt een contactmogelijkheid met lotgenoten en volgens mij mag er van alles op komen staan, mits het niet kwetsend is voor anderen.

Ik heb behoefte aan contact en ben dan ook erg blij met je reactie.
Er gaan dagen voorbij dat ik alleen praat met mijn kat, voor mij is dit forum een uitkomst. Het maakt dat ik me een beetje levend voel.

Dus ik hoop dat iedereen meer gaat reageren/schrijven over van alles en nog wat.

Trijntje



- Trijntje -

TonnyKamper
TonnyKamper

voetbal Webmas10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10806

voetbal Empty Re: voetbal

Bericht van TonnyKamper di 17 jun 2014, 21:03

Trijntje heeft helemaal gelijk Edwin, er mag hier over van alles en nog wat gesproken worden MITS het maar in het juiste forum plaatsvindt !!! 
Er is een forum aanwezig waarin alleen maar over de ervaringen door de lotgenoten wordt gesproken !! Maar zoals je ook kunt zien zijn er maar weinig mensen die hun verhaal willen vertellen, de paar mensen die wel hun verhaal gedeeld hebben, hebben dat ook gedaan om hun relaas ook als steunbewijs te kunnen laten dienen voor mensen die op dezelfde locatie hetzelfde hebben ondergaan... 

Helaas komen er velen kijken om alleen maar te "halen" en niet te delen is mijn conclusie, gezien het feit dat we al bijna 10.000 bezoekers hebben gehad het afgelopen half jaar dat het forum online is..

Wij kunnen géén steunbewijzen uit de mouw schudden, die moeten worden aangeleverd door de lotgenoten zelf, wat wij wel kunnen en doen is een plek verschaffen waarin mensen hun verhaal kunnen doen en hun oproep tot steunbewijs kunnen plaatsen en vervolgens die oproep delen op al onze sociale netwerken, waaronder "feestboek" zoals jij het noemt om daarmee de oproep zoveel mogelijk mensen te laten bereiken wat weer meer kans op een reactie geeft.. 

Ook als wij leden hebben die op dezelfde locatie dezelfde ervaringen hebben ondergaan, kunnen wij die onderling met elkaar in contact brengen zodat zij voor elkaar tot steunbewijs kunnen dienen, vandaar dat het zo belangrijk is dat onze leden hun verhaal vertellen met eventueel de namen van daders op ons website aanmeldformulier.. maar helaas, ook hier hebben maar weinig leden gehoor aan gegeven...

Het meest belangrijke woord op dit forum is DELEN.. niet alleen je eigen verhaal, maar ook dat van de anderen, waardoor de kans op werkelijk steunbewijs vele malen groter wordt !!

Dit forum is echter ook voor andere conversaties gemaakt, gewone, alledaagse dingen in een eigen categorie, waarin de lotgenoten van elkaar weten waar sommige heftige uitspraken "vandaan" komen.. want er zijn een heleboel lotgenoten die geïsoleerd zijn in het leven en weinig tot geen sociale contacten hebben en wel de behoefte voelen om te converseren met anderen, wetend dat zij eenzelfde achtergrond hebben, wij vinden ook dit belangrijk en zeker een vorm van hulp die gegeven wordt door elkaar en voor elkaar... dit in het kader om mensen weer aan het praten te krijgen !!

Niemand is echter verplicht om alle conversaties ook daadwerkelijk te lezen !!! Je leest gewoon alleen de topics die je interessant vindt ! 

Alhoewel af en toe eens reageren op één van die berichtjes natuurlijk wel leuk zou zijn voor degene die het geplaatst heeft, dus wij zijn héél blij met jouw reactie, daaruit blijkt in ieder geval dat jij de gang van zaken blijft volgen, dus hartelijk dank hiervoor !!!

Trijntje, ook jij hartelijk dank voor je reactie !!!



voetbal Onders10
   | Hoe een foto plaatsen? | Forum Regels | Neem Contact op met de Admin |
Gebruikersnaam of emailadres veranderen? Neem dan contact op met de Admin.
Deelnemen aan de DIS, DS, NAO en CPTSS groep? Klik dan Hier op deelnemen.

Trijntje
Trijntje

voetbal Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6506

voetbal Empty Re: voetbal

Bericht van Trijntje wo 25 jun 2014, 13:48

Vandaag geen muziek en geen gedicht.

Terug naar de voetbal.

Ik heb het gehad over de schoenen en de handschoenen. Mexico spant de kroon met de vrolijke kleuren, ben benieuwd of dat zo blijft.
Wat de schoenen en de handschoenen betreft het zijn meestal de kleuren roze en blauw. Nu dacht ik dat het misschien te maken heeft met dat deze voetballers 2 kinderen hebben, een zoon en een dochter? En dat ze daarom die kleuren gebruiken om hun kinderen te eren als ze goede passes maken? Ik vind het wel leuk om dat te denken.

Dan het haar van de voetballers. Het valt me op dat er redelijk wat Hanenkammen rond lopen in allerlei soorten en maten. Soms oprechte kammen, soms iets minder, dan wel rechtmatig gekleurd of met een kleurtje afgezet.
Behalve de hanenkammen zijn er ook een aantal hoofden die aan de zijkanten kortgeschoren zijn met daarin dan een symbool geschoren.
Zouden ze dat doen om hun tegenstander te intimideren, om zichzelf in de schijnwerper te plaatsen, of heeft het een andere betekenis?

Ik heb een zwakke plek voor alle zwarte Afrikaanse teams dus Nigeria, Ivoorkust, Ghana en Kameroen. Het heeft natuurlijk te maken met de tijd die ik in Afrika heb doorgebracht.
Dat is wel al lang geleden, mijn dochter is nu 30 en zij is daar geboren, dus ja lang geleden.
Toen waren er nog gezichten die de stamtekens droegen. Dat mag al lang niet meer, maar toch mis ik het vaak nog in de oudere gezichten.
Ik vraag me ook af of daar de hoeveelheid aan tatoeages vandaan komen. Volgens mij is tatoeeren al van ver voor onze jaartelling en het was toen ook als herkenning.
Het aanbrengen van stamtekens in de gezichten van kinderen mag niet meer, maar zijn de uitingen van nu daar dan toch een gevolg van?

Trijntje



- Trijntje -

TonnyKamper
TonnyKamper

voetbal Webmas10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10806

voetbal Empty Re: voetbal

Bericht van TonnyKamper wo 25 jun 2014, 19:34

Wat een hoop vragen levert zo'n uiting toch op hé ?
Zolang het bij deze uitingen blijft vindt ik er niets mis mee..

voetbal 20130204647d95f1595ea82b336ebb91d8477ac867821360074386

Maar als het deze vormen gaat aannemen dan heb ik daar wel m'n bedenkingen bij  :lol!: 

voetbal Spikes



voetbal Onders10
   | Hoe een foto plaatsen? | Forum Regels | Neem Contact op met de Admin |
Gebruikersnaam of emailadres veranderen? Neem dan contact op met de Admin.
Deelnemen aan de DIS, DS, NAO en CPTSS groep? Klik dan Hier op deelnemen.

Trijntje
Trijntje

voetbal Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6506

voetbal Empty Re: voetbal

Bericht van Trijntje wo 25 jun 2014, 21:11

Hahahahahaha

Met zo'n hoofd moet je de bal niet willen koppen.



- Trijntje -

TonnyKamper
TonnyKamper

voetbal Webmas10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10806

voetbal Empty Re: voetbal

Bericht van TonnyKamper wo 25 jun 2014, 21:49

Oooooooooooooooh, ik moet er niet aan denken  :lol!:



voetbal Onders10
   | Hoe een foto plaatsen? | Forum Regels | Neem Contact op met de Admin |
Gebruikersnaam of emailadres veranderen? Neem dan contact op met de Admin.
Deelnemen aan de DIS, DS, NAO en CPTSS groep? Klik dan Hier op deelnemen.

  • Reageren

Het is nu za 27 apr 2024, 01:28