Dbk schreef:Ik zat bij de Reuzen 1977 1978. Was toen 10 jaar. Ik ken Maarten ook. Geen rare ervaring met hem. Hij bracht me soms met de trein naar huis. Van Hellendoorn naar Appingedam. .....
Kiik hier
Hallo daar, ik ben net je post tegengekomen, en ongetwijfeld zullen anderen dat ook doen Zelf was ik ook bij de Reuzengroep in kindertehuis De reggeberg.
Ik ben nu 53 jaar oud, ik geloof dat ik er rond acht of negen was
en ik wil graag weten wie de leiders waren.
Het feit dat u ook bij de Reuzen-groep was, zou ons enig inzicht kunnen gevenver wie onze leiders waren en mogelijk dezelfde.
Ik had een heer die fantastisch was. Het heette Gerald, we hadden ook een dame genaamd Mareike en een heer genaamd Leo
Mijn broer en ik waren er negen maandenen vond het eerst niet leuk.
Na een band met het personeel hadden we een fantastisch huis en met veel levensvaardigheden.Het bos rondom was fantastisch eekhoorns en de konijnen.En zoals je weet zijn we daar ook naar school geweest.
Iedereen die iemand tegenkomt, kan helpen
Stuur me een *** e-mail
contact@simplyoho.com ***
Omdat ik vastbesloten ben om erachter te komen wie de leiders waren.
Natuurlijk onthouden we de voornamen, maar we wisten nooit wat de achternamen waren. Ongetwijfeld zijn sommige leiders die voor ons zorgden nu in de zeventigmisschien een beetje jonger, ik heb er mijn missie van gemaakt om er nu achter te komen wie voor ons zorgde en fantastisch werk heeft geleverd. In tegenstelling tot sommige van de schokkende verhalen die ik hier over misbruik zie, was er zoiets niet binnen onze gigantische groep.
Beantwoord of geef dit door aan iemand die u kan helpen
Ik woon nu in Nieuw Zeeland is al deel 53 is oudmet een missie om uit te zoeken en in contact te komen met die mensen die voor ons zorgden
Je kunt je voorstellen dat internet een fantastische volledige informatie voor delen zou zijn
Ik verloor een leraar op 50-jarige leeftijd toen ik probeerde op te zoeken.
Ik zal niet hetzelfde verdriet voelen als ik het nooit heb gedaan met het kindertehuis van De reggeberg.
Evenement post dit alleen op Facebook knippen en plakken als je er twee hebt
iemand daar zal niet weten wat de achternamen waren en hoe in contact te komen.
Heel erg bedankt voor het lezen van mijn bericht en plakken en wat ongepaste plaatsen.
Hartelijk stopt Johannes