Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

Brief aan de Minister van Justitie en Dhr. de Winter - Onderwerp: Discriminatie

Margriet
Margriet

Brief aan de Minister van Justitie en Dhr. de Winter - Onderwerp: Discriminatie Vip31110

Registratiedatum : 06-08-13
Reputatie : 31
Aantal berichten : 9
Punten : 4050

Brief aan de Minister van Justitie en Dhr. de Winter - Onderwerp: Discriminatie Empty Brief aan de Minister van Justitie en Dhr. de Winter - Onderwerp: Discriminatie

Bericht van Margriet wo 01 jun 2016, 16:33

Brief aan de Minister van Justitie en Dhr. de Winter - Onderwerp: Discriminatie
Brief aan de Minister van Justitie en Dhr. de Winter - Onderwerp: Discriminatie Brief

Voor de zoveelste keer doe ik weer een beroep op de Minister, daar er op de Media zoveel wordt gesproken over DISCRIMINATIE wil ik u weer graag eraan HERINNEREN dat U mij en mijn andere Lotgenoten op een VERSCHRIKKELIJKE MANIER blijft DISCRIMINEREN !!

Ik wil U laten weten, voor de zoveelste keer, dat dit ZEER KWETSEND en bovenal Zeer Verdrietig is ! Dat wij onze nog KLEINE GROEP overal door de Instanties die het voor ons op moeten nemen zijn afgewezen want dat heeft de Politiek beslist. En waarom worden wij afgewezen ?? Omdat wij geboren zijn in de jaren voor 1945 en de problemen die wij hebben moeten ondergaan in de Instellingen of zoals die vroeger genoemd werden, Gestichten en Weeshuizen die geleid werden door zusters of broeders van Liefde !!
En dan ook nog de Pleeggezinnen waar wij door de overheid en de Voogdijraad geplaatst werden. Waar door de Overheid noch door de Voogdijraad nooit geen controle werd uitgeoefend ! Waardoor toen jonge Meisjes en Jongens geestelijk en lichamelijk en seksueel zijn Misbruikt ! Zelf spreek ik uit ervaring van ZES JAAR Pleeggezin. Wij dragen al deze Vernederingen ons hele leven met ons MEE.

Hoe kan het dat wij, die ook nog die vreselijke Oorlogsjaren mee hebben moeten maken, van alles worden uitgesloten ? In April 2014 hebben we met een kleine groep mensen, waarbij onder anderen de Heer George Berben, de schrijver van het boek 'Kind van de rekening een Verboden Bestaan', aan de vaste Kamer van de commissie van Veiligheid en Justitie een Petitie aangeboden. Waarop tot op HEDEN NOOIT EEN REACTIE is gekomen !!!
Wij hebben nu de LEEFTIJD van 8O EN MEER BEREIKT !! Zonder een woord van EXCUUS OF ERKENNING !! Lang kunnen en WILLEN wij niet MEER WACHTEN !!
In 2010 werden wij gevraagd om ons te melden. Toen ik mijn verhaal voor een zaal met Lotgenoten met veel emotie verteld had werd ik door Mevrouw Samson DIRECT AFGEWEZEN !!! Waarop mijn antwoord toen was:
IK BEN WEL BEJAARD, MAAR MIJN VERDRIET IS NIET VERJAARD !!!!!!!!!

Grts van Piet en Margriet Biemans Sitton,
Geboren te Rotterdam op 4 Maart 1935 .

Bekijk mijn reactie op dit onderzoek in onderstaande video reportage !

U Vandaag - di 17 mei 2016, 17:00 uur
Het nieuwsmagazine van RTV Utrecht met reportages, gasten en achtergronden.
Duur: 29:27